Gå til innhold

August: utstyr


lena med jente i magen

Anbefalte innlegg

er det fler som ha rkommet ajour med babyutstyr eller? mangler bare grind og vogn jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5 andre

He he. Befinner meg helt i andre enden jeg kan du si... Hakke kjøpt èn ting jeg. Vil liksom vente litt til før jeg gjør det. Er kjekt å være nesten ferdig vil jeg tro, men det er lang tid å vente på å ta det i bruk. Hadde kommet til å se på babyutstyret hver dag jeg da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i overgår og nå begynner jeg å få SÅÅÅÅÅÅ lyst til å handle utstyr!!! Har kun handlet et par bodyer og annet smått. Tror jeg har funnet både seng, bilstol, stuekurv, vippestol og vogn som jeg liker - nå spørs det bare om sambo liker det samme...

En annen sak er at vi skal flytte til sommeren så det blir liksom ikke til at vi handler på grunn av det. Men jeg begynner å få veldig lyst til å la pengene rulle nå ja hehe =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke vente jeg...:) Har begynt å kjøpe inn ting som laken, smukkefeste til genseren, snørrsuger( kaller det det jeg), bodyer og slikt. Venter med de store tingene som er virkelig gøy å kjøpe. Så nå er det kun det mest nødvendige og litt til. Kjøpte også gåstol på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...