Gå til innhold

Hmm....skal man ikke bruke morgenurin til el-testing?


Kristinpia85~litegull i magen

Anbefalte innlegg

Har jo gjort det hele uken nå jeg da...men leste på pernille.info at man skal helst ta på ettermiddagen? spiller dette noen stor rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

urinen om morgene er veli konentrert. og kan gi feil utslag. du skal og da den minst to timer etter du har drukket noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ingenting når på dagen du tester el, bare ikke på morgenurin, og det er viktig at du tester til samme tid hver dag, slik at det ikke blir for mange timer mellom hver test..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt den til forskjellige tider på døgnet, både når jeg har drukket og ikke. Har ikke hatt noe å si for min del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar....men når mine tester har vært negative så har jeg vel ikke hatt el da, selv om jeg har testet på morgenen. Er vel heller sånn at man kan få falskt positivt svar eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt CB-ELtester, der står det ingenting om at du ikke kan bruke morgenurin. Jeg har testet med morgenurin og fått utslag. Tror ikke det har noe å si på de testene ihvertfall. Men hvem vet..På CB eltestene står det at man ikke skal ha hatt vannlatning på minst fire timer,,,

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått negativ el test (men litt sterke streker) på tidlig morgen urin,, og positiv test samme dag på kl.12.00 urin... Glad jeg tok en test til dag ja... :0)

Så siden el ofte er på ettermiddag (vitenskapelig bevist at den er ofte mellom kl.16.00 og 19.00) så anbefaler jeg ettermiddags testing for el!!!!!

 

Lykke til.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...