Gå til innhold

Har ikke hatt mens siden 5.februar....


Gjest

Anbefalte innlegg

og begynner å bli veldig utålmodig. har ikke testet om jeg er gravid, men sjansen for det er veldlig liten, da vi stort sett har vært avholdende ( sex 1 gang) i forhold til trim i senga denne perioden. ingen av oss tåler kondom og ettersom vi ikke ønsket noe november eller desember barn ble det nå en gang sånn. men nå kan vi snart sette i gang med sengekosen igjen. og da har jeg plan om å ta dagene som de kommer og ikke tenke så veldig hardt på når jeg kan være mest fruktbar... selv om jeg vurderer å ta i bruk el-tester.... blir så frustrert av å ha så lange sykluser. har kun hatt mens tre eller fire ganger siden september. syklusene har vært på 43-46 dager, men det ser ut som det blir en ny rekord denne syklusen!!!! flere som sliter med det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg oxo har lange sykluser.....alt fra 36 til 50 kanskje... så nå har jeg mensen, så at det tok 45 dager denne gangen, og da svidde jeg av 19 el tester for å finne el, jeg fant den jeg, og hadde masse sex, men ble det noe baby av det, NEI, frustrerende...!!!

 

Men jeg tror det er lurt at du skal skaffe deg el tester, for oss som har så lange syklluser , nytter det ikke med sex fra dag 10 og annenhver dag metode...

 

Lykke til hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil no tatt en graviditetstest - tror koanskje du er gravid - og da er du komt langt på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Når du har så lange sykluser kan det tyde på at f.eks hormonene dine ikke er slik de skal. Du bør kanskje vudere å ta dette opp med din fastlege slik at han kan ta en rekke blodprøver og deretter evt henvise deg til en gyn. Jo fortere du kan komme til en utredning og finne ut av hvorfor syklusene dine er så lange jo fortere kan dere nå målet deres.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen i morgen p.g.a noe annet, skal ta det opp med han da. tror kanskje han kan være behjelpelig med å ta noen blodprøver av meg. han er stort sett grei sånn. jeg har også el-tester liggende som jeg skal begynne å bruke når tiden er inne for et 2007 barn, men jeg må nok kjøpe meg flere med den lengden jeg har på syklusen...!! hvilke prøver tar de i såfall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Forstår godt at du er frustrert over å ha slike lange syklusar. Eg har alltid hatt veldig regelmessige syklusar, men etter ein MA i januar har eg ikkje hatt mensen sida 13 februar. Går berre å venta og håpe virkeleg at den skal dukke opp snart. Får håpe at TR snart besøker oss igjen, lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Progesteron, østrogen, testosteron, LH, FSH, østradiol.

Det kan være det er flere som jeg ikke kommer på nå. Men dette er de viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. det får vi virkelig håpe!! har en jente på 3 år og med henne klaffa det etter 1 periode uten p-piller. hun var vel og merke ikke planlagt, men like velkommen uansett!!

Lykke til du også, håper TR snart dukker opp så vi får starte på ny frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :o) Eg må dessverre vente til sommaren med å verte gravid pga jobb. Har berre eit vikariat til sommaren og vil gjerne vite at eg har jobb før eg blir gravid. Har ei jente som snart blir 4 og ein gut som blir 3 som gjerne vil ha ei lita syste eller bror. Så her ventar vi på sommaren :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...