Gå til innhold

Venter på EL etter SA...


Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Ja, så venter jeg på EL etter SA på søndag (jeg var i uke 5), og legen sa jeg kunne forvente mens etter 4-6 uker MEN - jeg håper jo på å bli gravid igjen med en gang, så forhåpentligvis kommer ingen TR. Har noen erfaring med hvor lang tid det tar før mensen er tilbake, og dersom jeg skal ta el-tester - når bør jeg begynne å teste? Har en hel bunke med el-tester fra billigetester, så det gjør ingenting om jeg begynner litt tidlig, men vil selvsagt ikke ha råd til de i all evinnelighet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg fikk mensen igjen etter 4 uker, etter sa. men det tok meg fire mensen/måneder før eg ble gravid. Men har hørt om de som blir gravid på direkten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg fikk mensen igjen etter 4 uker, etter sa. men det tok meg fire mensen/måneder før eg ble gravid igjen. Men har hørt om de som blir gravid på direkten

 

(glemte å skrive igjen etter gravid :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som hadde SA i uke 7. jeg er ikke sikker på om hun rakk å få en mens eller om hun ble gravid etter SA uten mens, men med henne gikk det iallfall fort... men dette varierer selvsagt, så jeg tror ikke det er noe fasitsvar på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde en SA i slutten av november 2005, ble gravid i desember. Eneste blødningen jeg hadde var SA. Testet postivit 27.12.05, og er nå i uke 19. Man er vistnok ekstra fruktbar syklusen etter en SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hadde en SA uten utskaraping 11mars, blødde i ca 1 uke. Va komt til 12uke, men det hadde ligget døtt en stund. Forferdelig d der!!Har ikke fått mensen igjen, håper jeg er gravid igjen, har ikke testet enda siden jeg er redd d slår falskt ut og blir skuffet. Kanskje jeg tester til neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et spørsmål til deg Zoomer. Hvordan artet din SA seg. Jeg tror også jeg har hatt en Sa i uke 5, skal til lege i dag å finne ut av det. Jeg var også i uke 5 da jeg begynte å blø. Har blødd som en vanlig mens, men med mye friskere blod. Ingen klomper ol., men har hatt endel smerter, vanlig mens smerter og er "sår" inne i magen (ÆSJ egentlig litt ekkelt å skrive, men dere vet vel hvordan det er).

Håper du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får et kort opphold her inne nå zoomer,og at du lykkes fort.

Ønsker deg lykke til jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtte og alle svar. Virker som om blødningen stopper opp nå, så jeg tenkte jeg skulle begynne å teste med EL-tester snart - får håpe jeg får full klaff igjen med én gang, for har kraftige mens-smerter...

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...