Gå til innhold

Sinnsykt mye kynnere nå (og nesten ingen tidligere). Flere???


allergibarn

Anbefalte innlegg

Phu, så sitter jeg her med magen i "spenn" igjen. Får kynnere av ingenting nå, og jeg som nesten ikke har hatt det tidligere i sv.skapet (og heller ikke i forrige). Er det livmora som gjør seg klar for fødsel snart???

 

Akkurat nå sitter jeg bare stille med laptop på en pute på fanget og gjør ingenting og magen strutter... Tidligere fant jeg fram barnehagetøy til "storesøster", ryddet litt småtteri og fylte oppvaskmaskina. Måtte bare sette meg etterpå. slitsomt. Klare knapt å gå med henne til barnehagen og det er bare ca 300 meter...

 

Flere med slitsomme, hyppige kynnere? Skal vi tro at livmora klargjør seg og snart setter i gang med ordentlige rier???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn dette svangerskapet. kun de siste to-tre ukene jag har hatt kynnere. hadde mere med nr 2. faktisk. Men i dag har jeg VONDE kynnere som jeg trodde var tidlige rier, men kynnerne er like uregelmessige og lie vonde enda så vi venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hadde ikke en kynner før sent uti svangerskapet. Nå har jeg det nesten hele tiden synes jeg. Kan ikke gå opp trappa en gang! Har vel hatt det siden omkring uke 35.. Har ikke satt i gang noe fødsel på meg enda i hvertfall. Men den siste tiden har menssmertene vært kraftige samtidig, så det spørs om det ikke skjer noe snart. Har jo termin snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...