Gå til innhold

Mai: Er alt klart hos dere?? Er jeg litt treg??


Lille & Bittelille

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 20 mai og føler plutselig at jeg er veldig seint ute med å få ting på stell! Folk begynner å spørre om barnerommet er klart, om vogn er på plass, om bagen er pakket... INGENTING av dette er klart!! Har de siste dagene fått nesten litt panikk her! Er jeg veldig sein?? Vil jo ha ting i hus og i orden etterhvert, men har hele tiden tenkt at "det er så lenge til"... Kanskje det ikke er så lenge til likevel? Håper på respons... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har oxo termin den 20, har ingen ting på plass selv, kjøpt noen bodier, pikk litt panikk selv her en dag når jeg ser hvor fort tiden nermer seg.Jeg pleide å være tidlig ute med alt før, men etter jeg ble gravid så har jeg blitt litt "treig" vi får det vell til vi å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste vi har i hus er henteklær til bebissen og en kjempetøff voksipose mvi bare MÅTTE ha hehe.... Har funnet vogna vi vil ha, men får den ikke før vi er på sykehuset (gave fra pappa,men han er litt overtroisk). Så skal jeg ut og se på seng med mamma etter påske, og da skal jeg så smått pakke bagen også. Men jeg m å innrømme at jeg begynner å bli litt stressa for tenk om h*n nestemmer seg for å komme før tida, og så er ingentlig klart!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10 mai, og har minimalt hus..... Men d slår meg jo at jeg kanskje burde begynne å forberede meg litt...:) D ordner seg uansett!

Tror liksom d er så lenge til d skjer, men tida går fort, og magen synker,,,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av... Har termin 040506 og ting er ikke klart.... HUFF!!! Skal ut i permisjon fra mandag,så får prøve å få ting i orden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har term 19.mai, og så og si alt er klart. er ikke noen fanatisk førstegangs med kun baby for øyet, men er veldig glad for at ting er ordnet...nå merker jeg nemlig at jeg blir ekstremt fort sliten, og ryggen tåler IKKE mye.

 

hadde aldri orket å tråle butikker etter vogn og seng nå...dessuten vet man aldri når den lille kommer.

 

råder dere til å ordne det meste før du er knekt og tung...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) har termin 7 mai og alt er på plass, trenger bare å pakke en liten bag til storebror og sykehusbagen til meg og babyen! Kjenner det er deilig å ha alt ordnet litt før når jeg har en aktiv 2 åring som jeg skal holde styr på i tillegg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alt klart...har termin 1 mai..det eneste jeg har igjen er å pakke sykehusbaggen...har i grunnen planlagt hva jeg skal ha med meg... så det går nok fort...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅÅÅÅÅ godt å høre at det ikke er bare meg! Ble litt roligere nå.. Men får vel begynne så smått etterhvert, så jeg ikke stresser i siste liten! Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 2. mai og har bare noen bodyer liggende. Men vi har bestillt vogn, og sambo har fått ansvar med å få vogga og stellebord i hus når jeg er på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :). Nei du er ikke alene. Jeg har termin 30. mai, og har egentlig ingenting på plass enda. Har kjøpt diverse ting, feks står stellebordet enda i flatpakke, klær og diverse babytepper etc. må vaskes, og mye gjenstår å kjøpes. Heldigvis får vi låne en del ting, som seng, vippestol etc,, fra mine søstre - men det må jo likevel monteres opp :o. Skal begynne etter påske jeg :). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

Her har det begynt å bli klart siste to ukene...men det er jo fordi ting plutselig ble så "nærme"... og da fikk jeg litt småhetta, med at ingenting var klart..... så du er vel ikke så veldig sent ute... hehe.

Man tror man har så god tid, men det kan man jo ikke vite egentlig...

 

Det er jo utrolig koselig å få på plass stellebord, re opp soveplass, ordne vogn, vaske babytøy...osv.

 

Kan jo føde tre uker før termin- like vanlig det :)

 

Men sliter litt med den berømte bagen,da!! bruker jo de buksene jeg vil ha med oppi der til vanlig... så spørs om den kommer til å bli klar noen gang.. jaja ikke krise, det er jo ikke mange timer til det sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei =) Har termin 21 mai jeg, og jeg har ganske mye i hus.. har ordna komoden med babyklær, sengeklær, håndduker og annet tøy-utstyr til lillingen.. var skikkelig koselig å vaske klærne og sitte å brette dem sammen etterpå.. :) Stellebordet og vogna er på plass, vippestolen er enda i eska og senga er enda ikke hentet, men men.. har alt til senga bortsett fra den, hehe ;) Regner med å ha alt på plass når vi går inn i mai ihvertfall, hehe ;) Dette her blir bra! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...