Gå til innhold

Hei alle på 3 trimester:)


Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

Når kan jeg komme inn hos dere?Går over til uke 28 på lørdag.Når jeg byttet fra 1 til 2 trimester,så gjorde jeg det 5 dager for tidlig og fikk litt pes for det av noen,så det vil jeg gjerne unngå her:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ikke sikker... Om en regner det fra når en går inn i uke 28,eller når en er fullgått 28 uker....

 

Men jeg dytter denne gjerne opp til deg. Og for min del er du velkommer her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen skal du være sier jeg! Er ikke sikker på akkurat når man går over til 3 trimester, men det spiller vel ikke så stor rolle, spør du meg! :) Vi skal alle ende opp på samme måte! :) (termin 20 mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fullgått 28 uker før neste lørdag om litt over ei uke.Så da kommer jeg nok inn her når jeg kommer fra påskeferie:)Hyggelig å høre at man er velkommen:) 87 dager to go nå etter midnatt:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 fullgåtte uker i følge BIM, når du går over til 29 uker i følge BIM er du fullgåtte 28 uker, jeg kom over hit forrige lørdag og jeg er 30 uker i følge BIM i morgen. Og det skiller bare syv dager på oss så du skal nok over hit nå :-)

 

Uansett syntes jeg det er helt dust om man skal få pes om man kommer over litt for tidlig. For mitt vedkommende er du velkommen uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...