Gå til innhold

Bihulebetendelse. Treng gode tips for korleis bli kvitt smertene...


Augustmam

Anbefalte innlegg

Eg har altså fått bihulebetendelse:( Det er jammen ikkje godt. Verker som berre det i hovudet, spesielt venstre side, kinn, nase, under auga, i panna, tinningen og sist men ikkje minst kjeven! Føler eg hel på å bli sprø. Har fått 3 dagers peicilinkur av legen, apocilin. Byrja i dag, men kan ikkje seiat eg merker nåke bedring enda. Var vel litt optimistisk det då, men.... Tar paracet også, men den tek berre den "eine" hovudverken, ikkje verket på venstre sida. Ka kan eg gjere for å bli kvitt den verken? Det er så innmari vondt:( kontinuerlige smerter. Vil gjerne ha kjerringråd....Takk. Er tvillinggravid i mi 34 veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei-hei.. Jeg er jevnlig plaget med bihulebetennelse, og som kjent er det ikke mye hjelp å få for det i svangerskapet..Derfor fikk jeg sjokk da doktoren min tok akuputur på meg, og det faktisk virket.. Har ikke hatt det siden, prøv det du!:) Funket for meg hvertfall...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesespray, går inn og løser opp. Spør på apoteket om du kan ha vanlig eller saltvannspray

 

hb du snart er bedre stakkars

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var endel plaget med det før og det som hjalp godt for min del var å ligge høyt med hodet om natten, hjelper veldig godt på trykket framme i panne/nese/øyne. Leste også i et legeleksikon at det var bra for da rant bakteriene lettere ned eller noe:) det hjelper såfall på trykket:) ellers kan et dampbad på ansiktet hjelpe å løsne litt. god bedring:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Føler virkelig med deg. Vet alt om hvor vondt det er med bihulebetennelse :( Hadde det selv for 3 uker siden, og var sengeliggende i 3 dager. Det var ikke så mye å gjøre annet enn å vente på at penicillinkuren skulle virke (fikk en på 7 dager). Brukte nesespray og Paracet, og holdt sengen. Tok 3-4 dager før jeg merket virkning av penicillinkuren. Håper det går fortere med deg.

 

Ønsker deg god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

au au au... det er slettes ikke godt! jeg avverget en runde i vinter med mye vann og nesespray! snyting i stedet for snufsing, men det vet du jo sikkert... jeg har en venn som gikk til homeopat for å få hjelp, og det virket... det er jo naturmedisin, så kanskje han kan hjelpe deg med å finne noe som ikke er skadelig for babyen. God bedring uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...