Gå til innhold

Plass til et nytt medlem?


makrellen 3.barnsmamma

Anbefalte innlegg

Hei, hei jenter, er det rom for en til her inne?

Var her inne for noen år siden, da jeg skulle ha nr.1, ble helt avhengig..

Jeg er nå kommet inn i 2 p.p.. Fra før har jeg to nydelige barn på 2,5 år og 1 år, den første er et resultat av hormon-behandling og 1,5 års prøving mens nr.2 satte på første forsøket.. Så det blir spennende å se hvordan det går denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Så klart det er plass til alle som vil dele venting, skuffelse, glede og rare spørsmål mens vi alle venter på å nå vårt felles mål; å bli gravid :)

 

Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia og velkommen!!! :-)

Alltid spennede å treffe nye folk her inne!

Vi er i 1.pp og håper også å få til en 3.mann. Har 2 gutter på 2 1/2 og 4 fra før og nå er vi superklare til enda et skudd på stammen. Blir full fart i heimen hos dere da, ikke stor aldersforskjell. Ønsker dere lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen!!

 

Jeg har en sønn somer 2 år.. og er no i min 1 pp.. Bare kjekt med flere!!! Når har du IKM? Jeg har ikm den 19 april :

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke lange tiden mellom de nei, men det er slik vi vil ha det, tre tette. Har IKM 29.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg Thilli.... Vi har både plass og hjerterom... Håper du får en kjekk tid her på bli-gravid siden og at du får raskt klaff og kan flytte over på 1 trimester! ;0)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen,velkommen.

 

Jeg er også ny her inne.. har ei jente på 3 år fra før, og føler det er på tide med et lite søsken til henne.. er inne i min 2pp, men prøvde ikke ordentlig forrige måned... (om det går ant å si det da?) Tok det litt sånn som det kom, men denne måneden har vi prøvd:-)

 

Så jeg sier at jeg er inne i min 2pp, selv om det er i min 1. ordentlige pp...

;-)

 

hehe.. jeg har IKM den 15.april.. ei uke igjen. spent som bare d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...