Gå til innhold

slanking=sliten og trøtt??


-maria-

Anbefalte innlegg

Er så forbannet sliten for tiden. Har masse bekymringer og det tar på det vet jeg. Men lurer på om det kan ha noe med at jeg spiser ganske lite og trener også. Jeg blir faktisk jævelig sliten av å trene. Det overskuddet folk snakker om kjenner jeg lite til. Er det flere som er slitne og på slankeren? Vet ikke, det kan bare være pga av andre bekymringer jeg er sliten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal jo gjerne spise ofte og lite når man slanker seg... Blodsukkeret burde være så stabilt som mulig.. Om du sulter deg er det helt normalt at du er trøtt å sliten....

 

Man skal spise mye mere mat under slanking en man tror...., det kommer bare an på hva man spiser....

 

Du sier jo ikke noe om hvor mye du trener eller hva di spiser....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja burde kanskje gått mer i detalj over hva jeg spiser. Men det er ikke der problemet ligger. jeg spiser bra.HAr mye kunnskap om kosthold. Men kjedelig da, i forhold til hva jeg pleier. Men det er magert og ikke den samme matgleden som før. Og ofte sulten når jeg legger meg. Og da har jeg spist to knekkiser kl 8 og kanskje en frukt og he he. Jeg er en matglad person og hater å slanke meg. Håper dette blir siste gang!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo gørr kjedelig om du skal holde deg selv på streng diett 24 timer i døgnet 7 dager i uken...

 

Hvorfor ikke ta en dag hvor du kan spise alt du vil...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det. Som sagt. Det er ikke i kosten problemet ligger.

 

Bare lurer på om det er fler som blir slitne av å slanke seg jeg!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir siten jeg også..

Står opp seinest kl 7..Lager forkost til eldste mann og spiser selv 2 knekkebrød.. også er det å pakke treningsbag og sekk til barnehagen lage niste.. også våkner hele gjengen...minstemann skal ha pupp/flaske..og eldstemann skal i barnehagen. og mannen min skal på jobb.. også er klokken plutselig ni og jeg skal prøve å trent minst 1 time gjerne to.. og i mellom de skal minsten ha mat igjen..

 

ferdig med å dusje da er klokken 11.30..så er det avgårde og handle mat eller hjem og gjøre litt husarbeid.. også er kl 15.30 og eldstemann skal hjem ifra barnehagen..16.30 står jeg å lager middag.. kl 1700 spsier vi.. også skal det lekes/bades og 19.30 skal eldstemann legge seg.. også skal de gjøres mere husarbeid..vaske klær henge +opp klær+ brette klær. Rydde ettermiddagen. rydde leker osv..

sånn går dagen og plutselig er kl 23...og minsten skal jo ha mat og kos i mellom alle disse øktene...

 

Skjønner ikke hvordan folk klarer å ha flere barn...

 

Merker at slankingen tar på når dagen går sånn.. Vurderer nesten å droppe slanking Med trening...Bare spise sunt..Men jeg føler at jeg må trene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er sliten jeg og, og det å ikke kose seg med masse digg og ha det som gulrot på kvelden tærer ja.. Prøver å kose meg med andre ting da, en god fruktsalat og en episode med ett eller annet på tv. Men jeg blir enda trøttere og daffere de periodene jeg har spist for mye godteri og har svingende blodsukker, det er skikkelig pyton. Men jøss, her er det prolaps, nattevåk, virus og forkjølelse og øyebetennelse så det er generelt slitsomt å være meg om dagen..lykke til -maria- Men noe voldsomt overskudd har jeg aldri fått av å trene forresten, lite gira med en gang men det går fort over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. jeg må le-gjenkjennede.Ikke rart vi er slitne. Jeg og trener på formiddagen. Da er jeg egentlig så sliten at jeg burde legge meg å sove en time hvis jeg skulle lytte til kroppen min. Men kan jo ikke det. Turbo er jo våken. Så det er å handle ,dra hjem et par timer. Så ut igjen å hente lillemor, lage middag osv osv.

Jeg må trene for å gå ned, klarer ikke med bare diett. Er for glad i mat. Men egentlig har jeg ikke noe å gå på. Jeg går på akkord med kroppen min hele tida. Jeg er faen meg så sliten etter en sånn dag at jeg nesten ikke orker å gå til kjøkkenet ellr badet.Lurer på hvor bra dette er i lengden. Men hva gjør man ikke for en slankere kropp.Huff.

 

Hvis du klarer å gå ned bare ved diett, hvorfor ikke. Dette er et hardkjør altså. Og du som ammer også. Jeg ble sliten av det og jeg.Oppstramming kan du ta senere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det er noe psykisk. Synes litt synd på meg selv av og til når jeg sitter og knasker tørr salat-uten min kjære dressing(elsker dressing). Og dette skal man liksom leve med resten av livet for å ikke legge på seg igjen eller!?

 

Høres ut som du har litt å stå i med du og ja. Slitsomt å være mamma altså. Når unga blir store skal jeg leve livet. Sove lenge, dra på ferie og kose meg rått he he.

 

Lykke til til deg og Fedone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg klarer det bare ved å diett.. det går mye bedre hvis man får trent 3-4 ganger i uken.. Men kroppen er sliten og trenger hvile..

 

Merker det ekstra nå som melken kommer og går sånn den vil.. Har bestemt meg for å slutte å amme.. Det gjøre meg kjempe sliten.. og nå trenger jeg å komme ovenpå igjen...

 

Men når jeg har vært på trening er jeg kjempeform noen timer også går det rett i kjelleren... det er helt utrolig..Enda jeg spiser kjempe bra..men men..

 

Lykke til i allefall...

 

Hvor mye skal du ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slutt og amme du. Man skal ikke slite seg ut mer enn nødvendig.

 

Jeg skal ned 4-7 kg til.Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tønsberg! aaaa..sofaen igjen.. Mon tro hvordan jeg skal greie å jobbe når ryggen klikker for ingenting..usch. sur og deppa og vil spise store mengder godteri men skal bare spise lavkalori gele.. så håper jeg sambo ikke har med masse digg fra turen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...