Gå til innhold

Er ul termininen til å stole helt på?


Skrømti

Anbefalte innlegg

Som jeg har passa på å få sagt før i dag, så har jeg vært på ul i dag.

*stolt som bare det* Der fikk jeg estimert termin noen dager før mens termin. Kan jeg stole på det tro?

 

Er nesten litt redd for å gå og forandre innstillingene på Min side... Nåja, ikke at det betyr noe i det store og det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at ULterminen man får i uke 17/18 (ordinær UL) er svært presis, for fostrene er visstok svært like i størrelse akkurat på denne tiden. Før dette vokser de visstnok svært ujevnt - i rykk og napp. Stoler mest på menstermin nå i starten, så får vi se.... :-) Gratulerer med vel overstått UL i dag, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL-terminen er (som alle andre terminer) beregnet +/- 14 dager... Jeg fikk flytta terminen 7 dager senere i forhold til menstermin etter UL uke 17/18, men fødte 16 dg før UL-termin og i følge legen som undersøkte datteren min etterpå var hun født 1 uker for tidlig, altså etter menstermin... Men det sies at UL skal være veldig nøyaktig uke 17/18, så man må nok gå ut fra den terminen. Og så er det jo bare noen få som faktisk føder på termin da... Babyen kommer når h*n er klar tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...