Gå til innhold

en spennende dag i mporgen!


xpecting

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig siste dag i uke 12 og i morgen skal jeg inn på Majorstuaklinikken på duotest. Det blir utrolig spennende!!! Krysser alt vi har for at babyen er frisk og fin...er den det kan vi endelig slappe av og begynne å glede oss. Det blir fantastisk godt å slippe all denne uvissheten - enten det nå er gode eller dårlig nyheter.

 

Så er alt fint blir jeg neste uke å finne i 2. timester - hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt ordet duotest før, men hva er det egentlig?..

 

Er det noe spesielt som gjør at du er uviss, eller er du bare som meg litt pessimistisk av natur?

 

Uansett så får du ha lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duotest er en utvidet ultralyd kombinert med blodprøve som allerede i uke 12 gir deg ganske gode indikasjoner på at barnet bl.a. ikke har Downs.

 

Jeg er 37 år og er dermed for ung til å få tilbudet med statlig støtte. Aldersgrensen er 38 år.

Siden vi mistet i fjor høst og har slitt i mange år for endelig å bli gravide, orker vi ikke gå gjennom et tap til. Og når vi har muligheten, så vil vi ta denne testen slik at vi kan gå gjennom resten av svangerskapet med en mye større ro og pur glede :-)

 

Takk for lykkeønsking *sss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det sånn utvidet Downs-test? Så spennende.... Er du over 38 år, eller har du bare lyst til å være sikker? Fikk tilbud på Volvat om å ta en sånn sist jeg tok UL, men er litt skeptisk - er jo bare akkurat fylt 33.... Hva består den testen av?????

 

Du får ha masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...