Gå til innhold

Juni: hei kommende juni-mammaer!


-lillemor-

Anbefalte innlegg

hei... nå er vi i 3. trimester og nedtellingen har begynt...

hvordan er formen deres? har magene deres blitt store? og spørsmålet noen ikke liker, hvor mye har dere lagt på dere? =)

 

er selv i uke 29 og har lagt på meg 7.5kg.

 

ps. neste uke så skal jeg på 3D ultralyd, og gleder meg kjempe masse!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

formen har ikke vært så mye å skryte av men den begynner bare å bli bedre å bedre:)

magen begynner å bli litt stor ja men er bare godt å se at den vokser:)

jeg er nå i uke 30+4 å har lagt på meg ca 9 kilo, å er ganske fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jeg er 30 uker på vei lagt på meg 9 kg, jeg var på 3d i går og det var kjempe artig, han skrøyt så fælt han legen alt var perfekt 100% gutt og han haddde hittil aldri fått så bra bilder så jeg skulle gjerne gjort det igjen:)

 

lykke til i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

formen min er upåklagelig for øyeblikket. Er i dag 28+4 og har lagt på meg nesten 7 kg. Veldig fornøyd med det. På tilsvarende tidspunkt med min første hadde jeg lagt på meg over 10 kg. Da ble det totalt 17, men håper det blir mindre denne gangen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Formen er ok...Er 30+5, bekkenløsning gjør at jeg er sykemeldt 80%. Er forbanna fordi jeg ser det har kommet åreknuter...!!!! GRRRR hihi... leggkramper og halsbrann. Man kan alltids være verre og alltids være bedre, tenker jeg.

Magen stor? Synes egentlig ikke det selv.. har lagt ut bilder på nicket mitt. Lagt på meg ca 10kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

formen er bra den!:-) kan eg ikke klage, men gjør d litt allikevel, hehe... har endel humørsvingeninger da, er mer glad enn lei meg heldigv is!:-)

er 30 + 6, vekta har økt med 10 kg....... magen er passe stor!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er ganske bra, bare litt vondt i ryggen innimellom, antagelig fordi jeg jobber 100 %. Magen er passe stor, har fått høre at jeg ikke er så stor, men kanskje det er fordi jeg er så lang.

 

Har lagt på meg over 11 kg jeg.... Skjønner det ikke helt selv, hvor de har lagt seg liksom.... Er 30+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg er nå litt over 29 uker på vei, og veier 1kg mindre enn før jeg ble gravid. Legen er litt bekymret, men jeg spiser for harde livet, og magen vokser jo. så det er nok resten av kroppen som har tatt av noen kilo, da jeg la om kostholdet mitt til sunt fra begynnelsen av jan.

Jordmor er veldig positiv til dette, men legen min er utrolig bekymret.....

Merkelig dette, noen som har opplevd noe av det samme..?

Snakk om delte meninger... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 30+6 i dag. Formen er bra bortsett fra bekkenløsning som gjør at jeg er 75% sykemeldt.

Magen er ikke sånn veldig stor, akkurat passe synes jeg - men alle rundt meg synes jeg er "veldig" liten til å være såpass langt på vei.

Jeg har lagt på meg 11 kg og er fornøyd med det. Kun lagt på meg 1 kg de siste 5 ukene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lillemor og alle dere andre =)

 

Formen her er upåklagelig! Jobber fortsatt 100%. Men er rask til å legge meg på sofaen når jeg har anledning..litt sløv..men har alltid vært litt lat av meg uansett..hehe..

 

Magen den vokser. Føler meg akkurat passe stor. Men alle andre sier jeg er kjempe liten. Er i uke 29 jeg også, og jeg har også lagt på meg 7,5kg.

Kjempe fornøgd med det..men vet jo at mye kommer på slutten. Men,men..tar det som det kommer jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Formen min har vært elendig frem til uke 27, men nå i uke 30 har jeg det strålende! Begynt å trene igjen, prøver å holde meg i aktivitet så mye jeg kan. Storkoser meg med all bevegelse, og endelig etter et komplisert svangerskapsforløp til nå så føler jeg at jeg slapper av og stråler :-D Har lagt på meg 6 kilo i forhold til trivselsvekt nå i uke 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg bli med på denne tråden jeg og :-)

Har ikke vekt i huset så jeg er avhengig av å dra til jordmor for å veie meg.

Og i dag var jeg hos jordmor, SF målet lå over den røde streken..jippi! Formen er utrolig bra faktisk. Hatt litt menssmerter nå og da, men jordmor ba meg bare følge med så det ikke kommer jevnlig.

 

MEN, jeg var kun gått opp en 1/2 kilo på fire uker?! Syntes det var lite jeg, men jordmor mente at det ikke var noe å bekymre seg for så lenge maven vokser og det er mye liv, så da slår jeg meg til ro med det.

 

Så nå i Uke 30+3 veier jeg altså 6 kilo mer enn før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tellingen er begynt, hehe 75 dager igjen idag:o) Jeg er i uke 30 og har lagt på meg 8 kg!!! Vi vet ikke kjønnet da, gleder oss så til vi kan møte vårt lille kjærlighetsbarn!! klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...