Gå til innhold

Snart i gang med spray


Lillemor ♫

Anbefalte innlegg

Nå starter jeg snart å spraye. Begynenr 2 påskedag. Veldig spent. I den forbindelse har jeg bestilt akupunktur.

Skal til Stavanger på mandag og stikke nåler i kroppen. Har lest anbefalinger her inne om at dette er noe som ikke bær være uprøvd.

Men sambo har ikke tro på dette i det hele tatt. Begynner å fable om at tenk om dette er det som skal til for at første forsøk IKKE virker, og så videre og så videre. Da blei jeg forbanna. Og skuffa.

 

Men men, om ikke annet, er det jo ikke farlig, og det gjør ikke vondt verre. Om ikke annet så for generell velvære. For det er det jo og.

Typisk ingeniører, har aldri tro på noe alterantivt. Men jeg har uansett tro på at dette er bedre enn medisiner og andre medikamenter.

 

Huff huff, for ei søle.

Jeg reiser nå til byn likevel på mandag og får nåler i kroppen, så får folk si hva de vil.

Litt frustrert. JEG har ihvert fall tro på at det ikke kan gjøre vondt verre. Så får det bli spraying i påsken. Så nå kommer jeg etter jenter. Med uthenting rundt 21 mai.

 

Påske ja. Her høljer det ned. Ikke særlig påskestemning i bygda her nei. Vi får kose oss innendørs med telys og rødvin, og noen vedkubber i peisen. Påskekos skal det nå bli. Og noen etterlengta fridager.

Så, om ikke lenge er det jo sommer. Og da blir alt mye bedre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du ligger bare ca.litt over en uke foran meg i løypa. Jeg starter også snart med spray, men skal ikke ha innsetting før første uka i juni. Ville bare si at jeg har 2 mislykkede forsøk bak meg. Jeg tok mye akupunktur ved det andre forsøket og hadde bare positive virkninger med det- merket at blodsirkulasjonen øket og energien ble litt bedre. Og så vil jeg også si at menn ofte er litt tilbakeholdne når det gjelder slike ting, men akupunktur vil IKKE gjøre ting verre- det er nå helt sikkert. Dersom du går inn på www.haugaland-akupunktur.no så kan du lese om ivf og akupunktur (og vise til samboeren din:) Det er heller ikke vondt, noen steder på kroppen kjenner en et bittelite stikk mens andre steder kjenner en det ikke- så du må ikke være redd for det.

Dere skal vel også til Haugesund og gjøre forsøket deres..- der holder vi også til og de er veldig greie der.

 

Vil ønske dere lykke til!

God påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og ha aku denne gangen også. Startet spray i dag, og skal til aku etter påske. Jeg er helt sikker på at det er positivt! Jeg har og fått aku som smertestillende ved uttaging de to siste gangene og det har overbevist meg om at det virker - jeg har jo ikke merket noe ved uttagning! -og jeg kan merke det kribler i kroppen når jeg er til aku-damen og i dagene etter har jeg boblet over av positiv energi!

 

Lykke til, Lillemor og god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, Lillemor! Da er vi likt i løypa. Jeg begynner også med spray 2. påskedag. Dette blir vårt 2. forsøk.

 

Jeg har gått til akupunktur siden i høst. Får litt oftere under forsøk. Til vanlig hver andre uke, under forsøk hver uke og i tillegg samme dag som innsettinga og ca dagen etter. Men det hjalp jo ikke sist da... Men som du sier, det skader i alle fall ikke. Tromsømannen har også begynt med akupunktur. Ved forrige forsøk hadde han nedsatt sædkvalitet, så vi håper det kan hjelpe.

 

Her har vi supert påskevær:-) Langtidsvarselet ser også bra ut. Jeg jobber i helga og til og med tirsdag, men etter det har jeg fri og kan nyte påska. Forhåpentligvis den siste barnløse påska på ca 20 år;-D

 

Lykke til med akupunktur på mandag. Håper mannen din blir mer positivt innstilt til det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...