Gå til innhold

NUTRILETT- noen som har forsøkt?


dagni

Anbefalte innlegg

Jeg vil neeeed!!!!!

 

- Har lurt å forsøke nutrilett nå, bare for å komme i gang...- vet jeg må legge om kosthold, trene og alt det der..men trenger litt motivasjon...går så innmari tregt...

 

noen som har forsøkt?? Hvilke erfaringer har dere??

Har hørt man må regne med å legge litt på seg igjen etterpå...gjorde dere det? Hvor mye??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaaaa, jeg vil også ned.. har et par bokser i skapet med nutrilett, men det smaker jo maling, så jeg klarer det ikke... DEPPA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambridge smaker godt. Er min første dag i dag. Har hørt mye positivt om denne kuren. Min søster gikk ned 20kg og har ikke lagt på seg igjen. Og hun spiser helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Helsekost. Kostet vel nærmere 300kr for en kur på 5dager. Veldig dyrt. Men du bruker jo ingen penger på mat disse dagene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får frysninger bare jeg ser ordet Cambridge... Prøvde det en gang, og fikk brekninger av smaken. Det verste jeg har smakt. Måtte bare gi opp. Derimot synes jeg Nutrilett smaker greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes at Herbalife har et veldig bra opplegg. Da er du sikret optimal næring. Mange sier de får mer energi av produktene. Spesielt teen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg også. Herbalife har hjelpt meg mye ved at de tilbyr personlig oppfølging hele tiden. Jeg føler ikke at jeg er alene om det liksom.. Produktene sikrer som du sier optimal næring, og produktene smaker godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...