Gå til innhold

libero pakken??


ah bø

Anbefalte innlegg

noen her som skal kjøpe eller har kjøpt den libero startpakken som en blir tilbudt? lurer på om en tjener noe på den pakken egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

litt av hvert. b.l.a en del av d en trenger av stelle ting..salver,badesåper,helseteppe,forskjellige body'er,sokker++ en får også fotoalbum og litt annent dill dall...

 

( klærene er av merket Janus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pakken ser VIRKELIG bra ut ! Fikk Libero pakken idag, den gratis pakken, kjempegøy ! Og HJELP så mye bra som står i den lilla boken om fødsler osv. Samboer lærte så mye der, står faktisk hva en fødsel går ut på, hvilke faser man må gjennom osv.

 

Utrolig flott å få :)

 

Når det gjelder den Liberopakken kunne jeg godt tenkt meg det helseteppet ! En venninne av meg som akkurat fødte fikk jo et tilsvarende på sykehuset, dvs. bare mens de var der. Og har siden lett etter et slikt et. Hun sier at ingen andre tepper slår dette ! Det er varmt, mykt og lett å vaske ! HAR LYST PÅ BARE DET TEPPET !

 

Hmmm kanskje det går an å bestille bare det ?

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på denne pakken. Ser fin ut. ...Men det er jo ikke anbefalt med Natusan... og man blir visst fryktelig lei hvitt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei`?

Jeg har meldt meg inn i Libroklubben når jeg ble gravid og har bare mottat et blad.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg bestilte den libero pakken, og eg må ærlig seie at eg ikkje blei særlig imponert. Men det er nok indiviuelt. Synest sparkebuksene var for tynne, og er ikkje så begeistra for Natusan produktene, men kanskje fordi eg har lese for mykje på det folk skriver om produktet. Fotoalbumet er heller ikkje så mykje å skrye av. Men man er som sagt forskjellige, og nokon er sikkert fornøgd med pakken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...