Gå til innhold

Billig GR test?


Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i den rimligste graviditetsteten og hvilken butikk/apotek fører denne? Jeg vet at jeg kan bestille på nett, men jeg tenkte på de som jeg kan få tak i når impulsiviteten slår inn.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bestiller fra billigeteste.dk, men hvilken butikk/apotek som selger rimelige tester vet jeg ikke.

Hvis du bor i nærheten av svenskegrensa så er testene der borte mye billigere enn i Norge vet jeg.Ihvertfall de digitale el-testene fra CB,de er faktisk 100 kroner billigere enn i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du børe kjøpe CB-test på apoteket, det er den eneste testen du kan stole på!

 

Om den er billig eller ikke bør jo ikke spille noen rolle - å få barn er myyyyyyyyye dyrere enn å kjøpe en test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooooo.... d stemmer jo d... og hadde jeg virkelig trodd at jeg var gravid hadde jeg nok kjøpt den beste og dyreste testen bare for å være sikker på at den var rett...

 

Men jeg tror ikke jeg er gravid, har ingen som helst symptomer.... men inni meg vil jeg teste for å teste.... (hadde jo vært kjempegøy om den satt likevel)

har aldri testa før så er litt nyskjerrig på det også...

 

Tenkte jeg skulle spare den "ordentlige" testinga til jeg selv tror den er på plass i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...