Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen??


haater husarbeid

Anbefalte innlegg

Blir litt bekymret her :)

I dag har jeg gått mye og på slutten av dagen var det skikkelig vondt å gå for meg. Hadde stikkende smerter rett over symfysebeinet som var så vonde at jeg hadde problemer med å rette meg opp. Det var best å sitte, da var det ikke så vondt. Men med en gang jeg måtte stå igjen, var det skikkelig vondt. Noen som kjenner igjen dette og kan berolige meg litt. Skal på legetime i morgen. Jeg er ellers i 100% jobb og er i 20. uke. Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg hadde sikkelig vondt i magen en morrest, måtte nesten krype til doen og tilbake til senga igjenn. Tok en paracet og da forsvant smertene etter 3kvarter. Jeg har også had mye vondt i magen ellers i svangerskapet også, stikkende smerter i lysken, litt nedover låret og på sia av magen. Legen min ringte til gyn, og de sa at de ikke trodde dette var noe farlig. Forsikerhets skyld ringte jeg til Volvat og fikk en UL dagen etterpå. Inni magen var alt normalt og beibien sprella som bare det:) Var da i uke 11+6

 

Ville bare prøve og berolige deg, men kansje du burde spørre legen så han kan berolige deg litt mer...i tilegg kan det vell kansje være bekkenløsning eller noe!?

 

Klemm og lykke til i morn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også vond der hvis det har vært mye gåing og stress på jobben! Kjenner det veldig godt når jeg da skal sette meg i ro! Tror ikke det er noe å bekymre seg for :-) Jobber godt over 100% selv og det går så fint :-) Bare ta det litt mer med ro enn vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...