Gå til innhold

Noen spr ang annanas..


Håper på vår baby i 2010

Anbefalte innlegg

Må det være sånn fersk annanas??

Jeg sitter nemlig her med 3 sånne små bokser,annanas i biter.Men jeg gidder ikke å spise det vist det er kun sånn fersk annanas som hjelper..

Noen som veit??

Må jeg spise denne saften disse bitene flyter i også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror fersk ananas er best,men hermetisk fungerer den også vil jeg tro.

Jeg spiser hermetisk,og da får jeg en del kraftige kynnere etterpå,da drikker jeg saften også,men om en ikke liker den,så har det nok ikke så mye å si om en dropper den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte på helsekost-butikk om de hadde sånn lakrisrot-te,men dama i butikken nekta å selge det til meg siden jeg var gravid. De anbefalte ingen gravide den sa hun(men hun sa også det at den ikke var farlig da.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart.. Jeg fikk kjøpt den , men fikk beskjed om å ikke drikke den før jeg var nådd termin.

Alt jeg har hørt før er at denne teen ofte drikkes av gravide som vil ha start på rier. men da selvsagt etter termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det fra du har spist annanas til kynnerene kommer og hvor mye annanas spiser du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du!!

jeg spiste en hel stor boks idag, i biter. drakk ikke safta. men det har ikke skjedd noe med meg....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spiste en liten boks med ananas i forgårs (kveld) og merka det litt utover natta at eg fik små tak i ryggen og magen, følte meg ikke heilt i form i går, og fik kynnere av og til over hele dagen som ble verre og verre utover dagen, men så i gårkveld ca. 24 timer etter at eg spiste ananasen så stoppe dem opp, trur nok at man må få seg en ny påfyllelse før det hele stopper opp (hadde berre ikke tenkt over at det var ananas som gjorde det hele) så nå har eg spist ananas i kveld og får sjå hva som skjer, vist eg får kynnere og slikt i morra så skal eg def. spise mer ananas utover dagen og sjå om ikke disse kynnerene/falske riene forandrer seg underveis...

 

Vet at mange her inne sier at vi som har termin etter påske er utålmodige, men eg har faktisk en grunn til det, eg venter stort barn, og skal inn til føden på mandag for vurdering av igangsetning, vist ananas kan hjelpe til at eg blir mer moden og klar så øker jo det sjansene for at dem bestemmer seg for å sette igang fødselen.....

Vist eg hadde venta et barn som ikke var over 4kg så hadde eg nok venta til etter påske med å begynne med ananas og greier.....

 

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HanneL :

Hun virket en smule rar hun på helsekosten da... Jeg har jo hørt jeg også at lakrisrot-te skal få fart i sakene :) Kan jo hende at hun konsekvent ikke solgte den teen til gravide for at det er jo noen som "misbruker" den litt for tidlig.

 

venter040406 :

Jeg har spist en liten boks ananas(med saften) 3 ganger daglig nå i 3 dager vel. Merker kynnerene etter bortimot 10 minutter tenker jeg,men det har ikke satt igang noe hos meg enda da(forutenom vonde kynnere),men jeg er jo kanskje ikke moden heller enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...