Gå til innhold

Noen som har det sånn??


minnummer3-21.mai

Anbefalte innlegg

Hei i dag har jeg vært kjempe kvalm svimmel og har nå fått feber...Har ikke hatt det sånn før. Kan det være tegn på svangerskapsforgiftning eller kanskje det bare er en vanlig forkjølelse...? Synes bare det var så rart med den kvalmen. Er i uke 34 nå. Er ikke så mye hoven i kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er en type influensa som går nå,og noen er blitt veldig kvalme av den...ellers så er det ikke så veldig uvanlig å bli kvalm på slutten heller...det kan være noe som kommer borti magesekken din feks...jeg har vært litt kvalm oså noen ganger...er selv i uke 32..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan trøste deg med at det går omgangssyke nå som begynner med kvalme og diare gjerne med oppkast og som går over i feber. Jeg har hatt dritten og legen sa det var ingen problem i forhold til babyen. Jeg var også ganske svimmel, men jeg tenkte det var fordi jeg ikke orket å spise noe.Jeg er i uke38 og det var ikke noe særlig å sitte på do å spy...;o) Men er du i tvil så ta deg en tur til legen, så sjekker han for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapsforgiftning har flere symptomer. Vann i kroppen, protein i urinen, hodepine, og stigende eller høyt blodtrykk...Tror nok at du brygger på noe annet.. For tre uker siden lå jeg strekk ut i 5 dager med høy feber. Hadde ikke mulighet for å komme meg ut av sengen en gang. Det begynte med kvalme det også, så gikk det over til influensa og forkjølelse!!

 

Ønsker deg god bedring, jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært gjennom dette og tenkte det samme som deg så da fikk jeg komme opp på sykehuset. men de sa at alt var bra, og at jeg bare måtte komme meg hjem å vile... babyen får antistoffer av våre sykdommer sa jordmord, så hun mente jeg bare skulle være glad for at jeg ble litt syk... :-)

 

Men ring hvis du er usikker... alt blir så mye bedre når man er helt trygg!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...