Gå til innhold

trenger hjep fra dere....kan jeg saksøke?


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er en person som ikke sier i fra for ofte....kansje jeg burde spess i vanskelige situasjoner...

jeg skrev tidl. denne uken et innlegg som heter "føler jeg mister igjen"...velger og ikke være anonym nå..

årsaken til at jeg mistet gutten min i uke15 var fordi jeg hadde en infeksjon i underlivet, denne infeksjonen hadde jeg hatt før svangerskap og legen min på denne tiden var klar over dette ved første legekontroll i uke 6..men han ville ikke gi meg medisiner for han mente det hva farlig..men da jeg SA på sykehuset i uke 15 fikk jeg besjed om at jeg kunne ha fått de medisinene....

Det er j.... for meg og vite at baby gutten min var helt FRISK og at jeg mistet pga denne infeksjonen som gjorde at livmorhalsen åpnet seg....så altfor tidlig.......

har ikke tørt og snakke med noen om dette utenom fam/type...har prøvd så lenge og fortrenge...men det går på psyken løs...

 

En annen ting er også at sykehuset lovte meg at jeg fikk se gutten og ha en bgravelse for han...men siden han hang fast i livmorhalsen med hodet sitt sp måtte jeg operers, etterpå fikk jeg bare besjed om at alt hadde gått så fort og fosteret hva sendt til obduksjon...

 

I følge jordmoren min nå, så bør jeg ta kontakt med sykehus elr få legen til og sende et brev....

jeg gråter meg ofte i søvn når jeg tenker på at jeg aldri fikk sett gutten min selvom sykepleierene lovte meg dette! tror det hadde hjolpet min sorgprosess...det er 2år siden jeg mistet....og jeg er veldig bitter på sykehuset og denne legen.....

 

hva skal jeg gjøre?

noen råd?

er fortvilt,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff jeg fikk helt vondt av å lese innlegget ditt, jeg!

 

Jeg er enig med jordmoren din at du bør kontakte sykehuset og få et skikkelig svar på dette! Desverre er det ingenting som kan bringe den lille gutten din tilbake men det kan hjelpe deg å få ro i sjelen og ikke minst forhindre at dette skjer igjen med andre. Sykehuset bør bli gjort oppmerksom på¨at det her er gjort en fatal feil!

 

Hvordan går det med deg og den lille nå??

 

Sender deg masse varme tanker..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får helt vondt av å lese dette jeg.

Vet ikke hvem jeg hadde vært mest sint på jeg. Legen din burde jo absolutt gitt deg medisinene. Stakkars deg.

Sender deg en stor trøsteklem!

Håper alt går bra med deg nå?

 

Lykke til videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...