Gå til innhold

Har ikke fått bhg-plass.....Vil det ordne seg til slutt?? Cec26....


tudelideisann

Anbefalte innlegg

Er skikkelig deppa idag. Gutten vår på to år har ennå ikke fått plass i bhg. Jeg mener at han er såpass stor at han har det best i bhg nå, for han har ingen å leke med på dagtid her hjemme.

Jeg hadde forhåpninger om å få ta noen kurs og kanskje få meg en jobb til høsten/vinteren. Men får jeg ikke plass så blir jeg jo tvunget til å være hjemme med han ennå et år! Det er så fortvilende dette her!

Kan du være så snill å se om du ser bhg-plass til gutten min og om du ser om jeg får kurs eller jobb også så setter jeg stor pris på det!

Hilsen deppa mamma...

Gutten min er født 070304

Jeg er født 231079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) uff så kjedelig.. jeg var kjempe heldig å fikk plass jeg.. men kjenner mange som ikke har fått..

 

Men jeg er litt i tvil her. .fordi jeg ser ny jobb på deg til høsten.. men jeg får ikke noe opp ang barnehage.. men siden jeg ser ny jobb på deg så tolker jeg det at det blir en løsning på dette her, men om det blir barnehage eller noe annet.. dagmamma kanskje? er jeg som sagt litt usikker på...

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha snille deg! :))

Det eneste alternativet mitt nå er å ta et dagbarn ett år og håpe på bedre tider neste år.......

Ser du om det blir dagbarn kanskje??

Det er det eneste alternativet.

Jeg hadde meg en ringerunde til diverse barnehager i dag uten hell, så løpet er kjørt desverre.....Det som er det triste her er jo at det går mest utover den som det ikke bør gå utover nemlig sønnen min....

Hver gang jeg skal ta bussen eller handle feks så må jeg og sønnen min trille forbi barnehagen her, og han har sååå lyst opp dit og blir så lei seg stakkar! Det er ingen barn her på dagtid og han blir gående mest for seg selv og leke. Så det blir nok dagbarn på meg, så han i det minste får seg en lekekamerat! Håper det er noen som trenger meg da.

*hjertesukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...