Gå til innhold

September: hei gullungen i magen


lille*engel

Anbefalte innlegg

Titt-tei! :)

takk for koselig melding på 1.tri.!

skriv bokmål æ:)

Når er det jeg hopper over til 2. trimester, er det etter 12. fullgåtte uker, eller den dagen jeg starter på uke 12. isåfall blir det onsdag til påske! men da er vel du på vei til varmere strøk:9 din heldiggris!

skal bestille meg UL imorgen (til rett etter påske forhåpentligvis) :)

vi snakkes snuppa:)

 

 

klem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann tuppa :)

Ja, det er vel etter 12 fullgåtte uker. (slik jeg har forstått det). Ååå, så moro med UL da :) Du MÅÅÅ spørre om du får bilde altså :) Utrolig hvor mye den lille utvikler seg på kort tid. Du kommer til å se stor forskjell fra denne tidlige UL og frem til UL i rundt uke 18 :) Kjenner magen vokser nå, hehe.. moro! Den er fortsatt litt "bløt" så gleder meg til den blir litt fastere :) Nå er det en her som gleder seg til guttetur. Ja, på onsdag er jeg på vei til varmere strøk (selv om det ikke er sydentemp.der enda) Kos deg masse!!!!!! Skal dere si det i påsken? Husk: IKKE si det om du forsatt føler deg usikker på det. Som sagt, for de som ikke vet vil det fortsatt være en nyhet :)

Klem fra Oslo!!!!

 

 

GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

titt tei!

no har jeg bestilt privat UL. Var litt ventetid, så fikk ikke før 24.4... men når påska er gått, er det like rundt hjørnet! hihi, jeg gleder meg allerede! må vel få med min kjære å, tror han blir glad når han får høre jeg har bestillt time!

Er du på skolen eller? har fri idag jeg, så blir vel her inne litt til å fra i hele dag! får jo besøk av din kjære ikveld å vi! blir koselig, synd du ikke slår følge!

vi snakkes tuppa!

no må æ rydde å vaske litt... må jo se fint ut når vi får besøk;)

klæm fra mæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Utrolig koselig at du har fått bestilt UL.

Man får da liksom et "svar". Står det bra til der inne...!!!

God påske :)

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...