Gå til innhold

Skriker og snur seg vekk ved puppen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som aner hvorfor? For sulten er han, så jeg skjønner ingenting :-(

 

Han er fire mnd og får bare mm. Drikker ikke av flaske...

 

Han er ganske sur og grinete om dagen og virker ikke fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille gutt var også slik, og har sine res nå også. Jeg fant ut at jeg stresset for mye med ammingen, og stresset oveførte jeg til han.

Jeg begynte å synge å nynne til han når han skulle ammes, fortalte meg selv at jeg har god tid og selv om han var urolig skulle jeg bare bruke tiden det tok. Nynna skomakergata sangen og amma (så ikke smart ut :) ) Det roet lillemann, og nå går det bedre. Han er 3 mnd snart.

Eller han han vondt noe sted? Ører el noe? sår i munnen? sopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å skrive et eget innlegg, men kan egentlig hive meg på dette... Jenta mi er 8 uker gammel har fått mat med ca 2,5 timers mellomrom. De siste par ukene med så tett mating hendte det hun bare skrek med en gang puppen kom frem. Hun drakk likevel, men med skrikepauser, så jeg trodde bare hun var blitt akutt sulten og at jeg var litt for sein å finne frem puppen.

 

Men så ville hun ikke spise, bare skrek, og jeg fant ut at annenhver gang jeg trodde hun var sulten var hun egentlig bare trøtt. Så siste uken har jeg gitt henne mat ca hver 3,5 time, og hvis hun ser ut til å være sulten mellom det, så legger jeg henne, og hun sovner... Så da har hun ikke skreket ved puppen men vært glad og fornøyd når hun drikker. Hvor ofte får din mat?

 

Mitt problem er at i dag var hun plutselig sur og grinete da jeg skulle gi henne mat etter 3.5 timer selv om hun virket sulten. Prøvde igjen etter 4 timer og etter 4,5 timer la jeg henne, så da spiste hun litt etter 5,5 timer, men veldig lite før hun begynte å sutre slik hun har gjort tidligere. Prioriterer de små søvn foran mat, og at hun ikke har sovet lenge nok? eller er hun bare ikke sulten nå heller? Jeg har nok melk, for jeg må pumpe for harde livet for ikke å få spreng nå når hun spiser så lite og sjeldent plutselig...

 

(sorry hvis jeg "overtok" innlegget ditt litt. Trodde ikke det skulle bli så langt, men kanskje vi har samme problem?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...