Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i påsken?


luna75

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig i redebygge-modus, og bare MÅ vaske klær og får panikk nå når rotet hoper seg opp, tenk om det er sånn når babyen kommer!

Føler stress når jeg har mer enn 3 ting i kalenderen for ei uke hehe

Blir nok hjemme vi og koser oss i påsken med mye god mat, noen turer til besteforeldre, og de siste praktiske tingene før babyen kommer.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har bare 22 dager igjen til termin, men reiser nok på hytta til uka! To timer til nærmeste sykehus, men jordmor mente at vi burde reise og kose oss.., siden jeg er frisk og "rask"(bekkenløsning til 1000, men skigåing hadde uansett vært uaktuelt;)) så var det bare og reise! Blir deilig og komme bort litt, da jeg også er i skikkelig rederbygge-modus om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritere meg over hvor lenge på "overtid" jeg må gå, og være misunnelig på alle de som har termin etter meg som får før meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

er blir dt stille og rolig..godt å høre at dt er fleresom styrer hjemme om dagen..har panikk for rot og skal helt rydde hele huset innen 27dager...hehe...mn må vel prøve å komme ut på noen dagsturer og kansje ake på akebrett:)))

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 17 dager igjen til termin og er ganske utslitt og slapp om dagen. Så vi blir bare å slappe av hjemme, gjøre noe koselig sammen på dagtid...

jeg skal utnytte at mannen min har fri, han får stå opp med jenta vår..jeg skal samle krefter!!! jordmor sa seg enig med meg i går, at hadde en fødsel startet nå, hadde jeg ikke klart den... Så her håper jeg babyen holder seg inne til jeg har fått hvilt ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...