Gå til innhold

Sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere opplevd farandringer når det gjelder sexlivet? Mistet lysten, kanskje omvendt..

Jeg og mannen min har egentlig hatt ett fint sexliv igjennom hele svangerskapet, er i uke 26 nå..men nå føler jeg at det begynner å bli veldig tungvint, at noe ligger i veien på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he. Sånn var det for meg i første svangerskap. Følte da at vi nesten hadde en tredjepart på rommet. Fikk dårlig samvittighet, og ville sjelden siste trisemester. Nå er det litt annerledes. Er gravid for 2 gang, og prøver heller å være litt praktisk med hensyn til stor mage. Sideleie går an ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ja det er ikke bare greit lenger.. jeg må desverre inrømme at lysten har blitt mindere ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre forsvant sexlysten med engang. Jeg var jo også sengeliggende de første månedene så da sa det seg liksom selv, men sexlysten kom ikke tilbake. Skal jeg være helt ærlig har jeg egentlig ikke hatt noe særlig lyst før jeg fikk min første. Hun er nå over tre år... Jeg prøver så godt jeg kan for har en litt utålmog mann stakkar, men det blir bare "bli ferdig"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å tenke på ristingen som nødvendigvis oppstår under sex.. er det skummelt? Ble plutselig bekymret for det, og tenkte på at det egentlig blir mye av det samme som en kort løpetur. Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...