Gå til innhold

Hei...Loone og Bambi_06


anja76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg:) ja, det hadde så absolutt vært hyggelig. Jeg kan jo de fleste av dagene, så dere kan jo bare finne noen dager dere ikke jobber da:) Her står ihvertfall alt bra til..magen vokser og sparker som bare det... Håper alt er bra med dere og:)

 

Monica:) / loone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Fint å høre at alt er bra med dere. Magen vokser her også.. Kjempe kos :) Blir veldig gjerne med på ett treff igjen.. Sett opp noen dager/kvelder dere, er blitt 50% sykemeldt, så er ganske fleksibel..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!! Her kommert noen forslag på dager fra meg.... jobber som før...men kjenner at det er litt tyngre:-)

Jeg kan :

24 april dag/kveld

26 april dag

27 dag/kveld

kan og 2 mai hele dagen eller på formiddagen 3 mai...

Håper det er noen av disse dagene som passer for dere.... det er

i påskeuka blir vi på hytta - det blir deilig å ha litt fri! Ønsker dere en riktig god påske!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

For meg så passer det 24. og 26. april. Eller 3 mai. Ville vært koselig å truffet på kvelden også..

 

Anja, du får ha en fin påskeferie på hytte. Krysser fingrene for finvær.. :)

 

God påske..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Jenter!!

Skal vi si samme sted som sist 3 mai, da?? Jeg kan bare på formiddagen, jeg begynner på kveldsvakt kl. 14.30... Tidspunkt?? Blir artig å se dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, nå begynner den virkelig å vokse..morro:) og masse sparking..vi skal på 3d ultralyd på tirsdag da...:)

 

Vi får håpe på at det er sol og varmt..så kanskje vi kan sitte ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres artig ut med 3D-ultralyd :-) Kan ikke du ta med bildene så jeg får se?? Mye fart i magen her og....Skal forresten dra til Sverige på mandag og hente vogna vi har bestilt...greitt med alt som er gjort, det slipper man tenke på!! Håper og på fin vær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta med bildene:) så deilig at dere har kjøpt vogn da... hva ble det? Vi har ikke bestemt oss ennå vi..mem blir nok en emmaljunga tror jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...