Gå til innhold

Hei...Loone og Bambi_06


anja76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg:) ja, det hadde så absolutt vært hyggelig. Jeg kan jo de fleste av dagene, så dere kan jo bare finne noen dager dere ikke jobber da:) Her står ihvertfall alt bra til..magen vokser og sparker som bare det... Håper alt er bra med dere og:)

 

Monica:) / loone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Fint å høre at alt er bra med dere. Magen vokser her også.. Kjempe kos :) Blir veldig gjerne med på ett treff igjen.. Sett opp noen dager/kvelder dere, er blitt 50% sykemeldt, så er ganske fleksibel..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!! Her kommert noen forslag på dager fra meg.... jobber som før...men kjenner at det er litt tyngre:-)

Jeg kan :

24 april dag/kveld

26 april dag

27 dag/kveld

kan og 2 mai hele dagen eller på formiddagen 3 mai...

Håper det er noen av disse dagene som passer for dere.... det er

i påskeuka blir vi på hytta - det blir deilig å ha litt fri! Ønsker dere en riktig god påske!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

For meg så passer det 24. og 26. april. Eller 3 mai. Ville vært koselig å truffet på kvelden også..

 

Anja, du får ha en fin påskeferie på hytte. Krysser fingrene for finvær.. :)

 

God påske..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Jenter!!

Skal vi si samme sted som sist 3 mai, da?? Jeg kan bare på formiddagen, jeg begynner på kveldsvakt kl. 14.30... Tidspunkt?? Blir artig å se dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, nå begynner den virkelig å vokse..morro:) og masse sparking..vi skal på 3d ultralyd på tirsdag da...:)

 

Vi får håpe på at det er sol og varmt..så kanskje vi kan sitte ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider