Gå til innhold

seteleie


flåklypa

Anbefalte innlegg

kortid er det normalt at babyen snur seg med hodet ned?

var til kontroll hos jordmor i går, var da 31+5. fekk beskjed om at vist babyen ikke hadde snudd seg til uke 36 villle eg bli sendt til ny ul også ville dei kanskje forsøke å snu knøtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Babyen kan su seg mange ganger enda! I forrige svangerskap lå babyen i hodeleie på kontrollene frem til uke 34 eller 35. Da snudde hun seg i seteleie. Fikk beskjed om at hvis babyen fremdeles ligger i seteleie i uke 36 er det liten sjans for at hun snur seg... Men det gjorde jenta mi! Hun snudde seg i hodeleie, tilbake til seteleie og tilbake igjen til hodeleie for siste gang i uke 39!!! Denne gangen snur knøttet seg til hver kontroll ( jeg har kontroll 2 ganger i uken p.g.a fostervannsavgang.) Så min har veldig god plass. Er forresten 31+4 i dag. Så tror ikke du skal bekymre deg så mye... :o) Men, så klart, alle er jo forskjellige!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min ligger også i seteleie, jeg er i uke 34+3 skal til jordmor på mandag og hadde hun ikke snudd seg da skulle jeg til ny ul og de skulle vist prøve å snu henne.... Gruer meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...