Gå til innhold

April: Nå blir det snart fødsel på meg!!


LilleRabalder 02.04.06

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset på kontroll i dag. Er 4 dager over termin nå, og veeeldig fødeklar. Og nå har jeg 4 cm åpning (på søndag var det 2 cm åpning), og var veldig moden, så legen trodde noe kom til å skje de nærmeste dagene! Og har ikke noe skjedd av seg selv innen mandag, så blir jeg satt igang på mandag! Jippi!!!! Gleder meg sååå, og håper virkelig at det skjer av seg selv!

 

*snart tobarnsmor nå!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende LilleRabalder:0D Høres jo ut som det kan gå ganske fort for deg nå! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da!

Men det er jo på tide når man er over tiden! Jeg er også moden og har ca 2 cm åpning, men mormunnen er fortsatt lukket. (åpning på livmortappen) Jeg har gått sånn ei god stund, og jm tror ikke det skjer noe de første dagene. Termin om akkurat ei uke, så jeg skal ikke klage!

 

Man håper vel at det skjer av seg selv, men det går jo helt fint å bli satt igang også. Fødselen blir jo tilnærmet helt lik en fødsel som har satt igang av seg selv. Du får lage det fødselspizzaen som rikshospitalet anbefaler for at det skal skje naturlig. Står et innlegg med adresse lenger nede på terminklubben vår.

 

Masse, masse lykke til, tenk så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...