Gå til innhold

Lykke til Loise77 !!! You go girl !


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Så inne på et innlegg at du har tatt bort ukene dine...

 

Stemmer det at du er igang ??

 

Sender deg babystøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

og ønsker deg maaaaaaaaaasse lykke til med prøvinga !!!

Du er litt spesiell for meg her inne siden det var du som faktisk lærte meg om å finne EL....så tuuuuuuuuuuusen takk vennen !!!!

 

Stoooooooor klem fra meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på denne, for jeg har og fulgt med på nedtellingen fram til prøvetiden skulle sette i gang:o)

 

Du er en kjempe jente som kommer med masse gode råd og oppmuntring, begge dere faktisk:o)

 

Lykke til med prøvingen....

 

Stor Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil også ønske deg lykke til. Du er ei herlig jente som er kjempesnill mot oss her på bim. Takk!! Håper du lykkes snart!!

 

tvi-tvi :)

 

KLEM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at flere jenter kommer med innspill !!

 

Ser du Loise77....du har jammen gjort deg bemerka her inne FØR du har blitt en prøver...hahahahaha...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, Jeg så ikke innlegget ditt før nå:o)

 

DU ER JO >GRAVID Hebbie:o):o):o):o):o)

 

Så gøy, har fulgt med på deg også.... Du å idefix... SÅ gøy at du å har fått full klaff, skikkelig morsom historie å da:o)

 

GRATTIS:....

 

Stor klem igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

 

Takk "lyst på nr 3" !!!!

 

Nå må lese tråden vår inne på 1.tri ;op

 

Her er litt babystøv ******************************************************'

hihihi....hvis du vil ha !

 

Stor klem tilbake og lykke til vennen..... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÆÆMEEENNNNN *ler hjertelig*

Har jeg fått meg heiagjeng? hehee.. Såååå søøøøte dere er da jenter! Nå ble jeg faktisk litt rørt her jeg sitter... *varm om hjertet*

 

Ja, Hebbie, nå er ukene borte og jeg setter i gang prøvingen når tanta har kommet. Gleder meg voldsomt! Trodde tanta skulle komme i dag, men hun har vist tenkt å bruke min lengste lutealfase, så da venter hun til søndag.. (For tempen min er høy i dag også)

 

Jeg koooser meg jeg, når jeg kan få lov å hjelpe dere jenter.. Og om det skulle komme baby til noen av dere som følge av det - så er det jo stoooor bonus!!!

 

Lykke til, til dere alle sammen... :0) Måtte vi alle danse over på 1 tri snart!! *krysser fingre til de blir blå"

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt dårlig tid da jeg skrev svar i dag tidlig.. Her kommer personlige svar til dere herlige jenter!

 

Til: ♡ ¯`°•.¸Hebbie¸.•°´¯ ♡

Tuusen takk for babystøv.. Jeg ble sååå lykkelig da jeg leste innlegget ditt om at du har fått hybelboer.. Så fantastisk da!!!!!! :0) Det var jo litt morsom måte du fikk vite om graviditeten på.. Nå kan du kose deg og være gravid,,, tror jeg misunner deg litt.. Gleder meg til det blir min tur. Forhåpentligvis snart.

Klem fra Loise

 

Til: lyst på nr 3

Så kos at du følger med på nedtellingen min da.. Jeg innrømmer at jeg gjør det samme på andre innimellom. Men det er jo ikke alle som har nedtellinger i nicket sitt.. Tusen takk for hyggelige ord.. de varmet godt! Lykke til for deg også..!! :0)

 

Til: gøril

Takk skal du ha! :0) Jeg liker å hjelpe, så det er en glede for meg å kunne svare på spørsmål. Da har dessuten ventetiden min til 1pp gått litt fortere syns jeg.. ;0) Jeg også håper jeg lykkes snart... og måtte det samme skje deg!!!!! Vi får satse på januarbaby?!! klem :0)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg vil si du hadde mye å si at jeg faktisk har en blindpassasjer inni meg :o)

Visste jo ikke hva jeg så etter i begynnelsen, helt til du viste utifra temperaturene mine når tid EL er ....og masse rundt det....

 

Håper du har klart det allerede :o) tiihiii.....det hadde vært morsomt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Hebbie

 

Hvis jeg har klart det FØR føste pp, da får jeg sjokk.. Vi hadde nemlig kos ca. 32 timer etter eggløsningen..(tenkte det sikkert gikk greit uten gummi) og egget lever normalt 24 timer men KAN visstnok leve opptil 36 timer i følge noen tidsskrifter.. Men jeg tror ikke det kan være mulig for meg å bli gravid så sent i forhold til el..(svømmerne bruker jo visstnok opptil timer på å nå egget osv) så det er nok bare tanta som fant ut at hun skulle gjøre ventingen litt spennende for meg.. *ler*

Håper de første 12 ukene dine går unna fortere enn svint så du kan puste ut og være mere sikker på at alt er som det skal.. Du er inne i en spennende periode nå Hebbie... Lykke til,, håper du ikke blir veldig dårlig og sånt.. Måtte du få et deilig svangerskap!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loise77,

jeg hiver meg også på her inne å ønsker deg lykke til...

Har jo fulgt med på nedtellingen din siden jeg selv begynte her inne igjen i januar, så nå håper jeg vi får klaff snart... :-)

Håper TR kommer til deg nå så du kan komme i gang med første el...

Ønsker deg også en knallfin påske...

 

stor påske klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Trollemor

Kos å se kjente nick som ønsker meg lykke til,, det ble jeg litt rørt over.. Så takk :0) Jeg håper vi begge får en super herlig påske og en deilig vår med blå kryss og spire i magen!!! Jeg har virkelig lyst til at det skal spire i magen min i takt med våren og de små spirer i hagen. ;0)

 

Jeg var på toalettet nå nettopp og tappetafset litt,, tappen er vanskelig å skjønne seg på. For den er høyt oppe og flat og lukket. Men kommer ned innimellom. Men jeg fikk et ørlite blodspor på fingen,, så jeg øyner håp om TR innen søndag nå ja!! Herlig.. jeg verker etter å komme videre..

 

Lykke til videre til deg også nå trollemor.. Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette blir spennende... har fulgt med på nedtellingen din jeg også :-) Lykke til med prøvinga da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker Kirsty2... Du er kommet forbi el du skjønner jeg.. spennende.. Følger med på deg jeg :0) Håper dette er din pp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi,, i dag gikk tempen ned så nå kommer mensen!!! Da er jeg over i 1pp i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herlig.... :0)

 

Så nå er jeg glad. Endelig går jeg videre... Da er det bare å vente på el.. (Jeg skjønner jeg er begynt i pp ja,, jeg er rett over i vente-modus.. vente på el og vente på ikm,, hehe)

 

Takk for at dere har fulgt meg hit jenter.. Nå starter morroa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææhh, jeg fikk TR i går, så da ble det ikke noe spire denne pp:o(

 

Så reiser mannen på jobb en mnd nå, så da må vi vente til mai mnd...

 

Men da er det fullt kjør assa, hihi... Får håpe den sitter da..

 

Lykke til denn mnd du da Loise:o) Nå er det bare å bli ferdig med >TR å vente på EL, så skal du se den sitter med ett, hihi..

 

Klem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg vil gjerne ha baby støv, tar i mot med store åpne armer:o)

 

Takk for lykke ønskningene vennen:o)

 

Må vente en mnd på å prøve igjen nå da, siden mannen reiser på jobb 1 mnd:o(

 

Meeeeeeeeeen det kommer når det kommer..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...