Gå til innhold

Kirsty2!!!


pluggen

Anbefalte innlegg

 

Hei=) tæsta nættopp å den va negativ...trur særiøst eg har EL no før d kommer slim ut av....ja du veit;) FAN!!! Sambo e 50 mil unna..å ke eg anger på at eg ikke tok me EL tæsta heim azz...væll får bære vent te næste pp..men men..veit no at eg har EL no da;) da bi d ikke baby førr i 2007=) Eg vesta at den EL testn eg tok va feil, hadd d på følelsn...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har du ikke hatt EL da? Når var siste tantebesøk da? Det er jo ikke alltid at du får positiv test når du venter tanta, du kan være forsi nket i syklusen også da... Merkelig ja. Har du tatt EL test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo eg trudd jo d, men den lura meg nok...siste TR besøk va den 4. mars å sist syklus va på 45 daga..hvess eg hadd EL i går så vil den hær syklusn også vær på 45 daga så d stæm jo litt. Eg hadd vanskeli før å tru at syklusn min plutseli sku bi helt stabil.

 

Vi hadd sex den dagen eg fikk "positiv" EL test, men d va også siste gang den hær syklusn sia eg for heim å greier så eg kun ikke blitt gravid etter d. Men eg ska test en gang te før eg ska på hytte tur før da bi d nok drekking ja;) vil va helt sekker på at eg ikke har ei spira.

 

Så neste pp bi nok ikke før i mai en gang sia vi e på to forskjellige plassa no..men men..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...