Gå til innhold

God Påske girls:-)


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Ønsker dere alle bim jenter en nydelig påske, med håp om sol og masse kos ute eller inne for den saks skyld.

For dere med ikm påskeaften (inkl. meg selv) ønsker jeg masse lykke til med testingen og krysser fingrene for dere for positiv test.

Også dere andre med ikm i påsken da:-)

Jeg skal besvisst ikke teste før tirsdag etter påske om TR ikke kommer.

Skal på fjellet og koooose meg og ikke tenke på testing i det hele tatt. Håper virkelig at det klaffer denne mnn!

 

Masse lykke til.

 

Glad påsk",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja god påske til deg også=)

 

gleder meg masse til jeg ska på hytta sammen med kompisene mine...kjøre scooter å koze oss=) Testa negativt i dag å tror jammen jeg har EL istedenfor...EL testen jeg tok for 18 dager siden lurte meg trill rundt..men men..innmari dumt at sambo er 50 mil unna, skulle ønsket man kunne sende soldatene i posten å bare "putte de inn"=) Sånn er nå d, men jeg er evig optimist jeg...neste pp sitter den som et skudd..

 

Lykke til alle sammen=)

 

go klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker god påske tilbake til deg og til alle andre her på BIM. Har IKM 1.el 2. påskedag. Venter i spenning på disse dagene.

Lykke til alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske alle sammen!

Det blir så godt med ei lita friuke fra torsdag. Skal en tur på hytta, og så blir det vel en eller annen skitur på fjellet med appelsin og kvikk-lunsj!!! Nam, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...