Gå til innhold

Flere som har hatt det slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste to dagene hatt en stikkende sm i v side. Synes magen har blitt mindre, har nesten ikke mage lenger. Fikk mage tidlig. Kan det være noe galt? Er 9+4 i dag.

 

Er veldig urolig:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har magen til tider stått på spreng, spesielt på kvelden.

Plutselig forsvant den igjen for så å komme tilbake etter noen dager. Mye av magen skyldes sikkert luft. Jeg har også stikkinger i siden, spesielt hvis jeg strekker meg, nyser eller hoster.

Tror dette er helt normalt..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, utrolig hvor redd man blir. Det er nesten for godt til å være sant at vi endelig skal ha et barn!Er bare så redd for at noe er galt,

Takk for svar ble litt roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og fikk beskjed om at alt jeg spurte om var normalt og det var bla. det med at stikningene og magen kommer og går!

 

Så du kan nok bare slappe av!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker deg at livmora holdes på plass av barduner som på et telt, så kan du også tenke deg at når livmora vokser og er på vei opp av bekkenet ditt så vil disse bardunene strekke seg. Det er da du kjenner stikkingene, dette skjer ujevnt og det er derfor det er forskjellig med stikkesmerter på høyre og venstre side. Det var i allefall sånn jordmora mi forklarte det for meg. Hun tegnet også, men det er litt vanskelig for meg å få til her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...