Gå til innhold

Psykisk terror eller skal jeg kanskje si


Agne

Anbefalte innlegg

Fysisk terror??? Dette går over min forstand altså. Etter mine beregninger skulle jeg hatt tante på visitt 3.april, da var jeg inne i dag 25 i syklusen noe som etter sa endelig har visst seg å være min syklus. I dag er jeg inne i dag 28, ikke en eneste symtom på tantebesøk enda. Har testet fire ganger fra lørdag til i går. Neg på alle testene. Har ikke en aning graviditetssymtomer, noe som jeg bruker å ha mye før ikm de gangene jeg har vært gravid før.

 

Hva er det som skjer??? Skal jeg psykes helt ned nå før påske .Må føye til at jeg er blid tross alt og slett ikke nedpsyka. Grunnen til dette er at jeg er så overbevist om at jeg ikke er gravid og derfor ikke er mottagelig for noen skuffelse. Hvorfor kan ikke den svartens kjærringa bare dukke opp slik at jeg får beg. på ny pp??? Utålmodig det er det jeg er og det til gangs altså.

 

I mårra blir forresten min førstefødte 15. Snakk om ironi, hun vet ikke om sa som jeg hadde i aug og som kunne endt m lillesøster(sikker på at d var en jente) på bursdagen hennes. ( termin 12. april) Jaja ingen gal kropp skal klare å psyke meg ut hverken fysisk el psykisk i dag. Men hva skjer, det vet ikke jeg. Har hatt mens regelmessig og aldri gått over noen gang uten å være gravid.

 

God påske til dere som skal på påsketur. Husk nå på å spare på kruttet til det virkelig er klart for mottak!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Agne!

Har også hørt at tante kan utebli når vi går og venter på den, men får håpe det er bare testene som ikke har fanget opp nok til å vise resultat enda.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Agne!

Hadde det sånn forrige mnd, negative tester og 5-6 dager over. Visste egentlig at jeg ikke var gravid, men man håper jo alikevel! Det er forbaska irriterende. Så jeg vet hvordan du har det. Føles bare som man kaster bort tiden. Jeg tror også kroppen blir påvirket av at vi tenker og venter og styrer noe voldsomt.....!

Men det er jo lettere sagt enn gjort å ikke oppføre seg som en skrulling når man prøver og ønsker så hardt!

Håper du klarer å ha en fin påske alikevel, så komme'a når a kommer den hersens kjerringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn som horatio forrige mnd, ventet og ventet på denne tanta da testene var negative. Samtidig får man jo et lite håp inni seg. XX fingrene for at du er like heldig som Ia70, som nå skrev at testen endelig var blitt positiv! Det er pyton å gå slik i det uvisse :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja-vet hva du snakker om!Krysser fingrene for deg,og ønsker deg god påske med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...