Gå til innhold

En liten oppdatering....


Surikaten

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på disse sidene. Men jeg har vært inne og tyvtittet på hvordan d går med dere innimellom:o)

 

Jeg har vært på ultralyd i dag og sett at hjertet slo hos den lille bebisen min. Det var helt fantastisk!! Jeg har gått og vært livredd for at noe skulle gå galt nå disse ukene, og å høre hjertet slå var ubeskrivelig! Jeg er såååååå lykkelig! Tenk at denne dagen endelig skulle komme:o)

 

For de som ikke kjenner meg så godt, så var dette mitt 3. IVF/ICSI forsøk. Forsøket ble utført på Ciconia i Danmark. Fikk satt inn 2 egg 3/3, så jeg er ca 7 uker på vei.

 

Det som jeg gjorde annerledes på dette siste forsøket var at jeg tok soneterapi/akupunktur før forsøket. Startet ca 1.5 mnd før forsøk. Jeg la om kosten etter anbefaling fra terapeauten, jeg byttet ut hvetemel med speltmel og holdt meg unna melkeprodukter. Jeg reduserte også sukkerinntaket kraftig. ( jeg kunne lett drikke en liter cola til dagen, og gjerne et par sjokolader...) Vet absolutt ikke hvor mye diettbiten hadde å si, men totalen ble jo bra:o)

 

Jeg fikk også akupunktur rett før og etter innsetting i Danmark.

 

Jeg prøver på ingen måte å komme med en fasit, men ville bare dele min erfaring. Jeg har aldri før prøvd noen form for alternativ behandling, men jeg har virkelog tro på at det har hjelpt meg denne gangen. Angående dietten så er nok det litt voldsomt, men jeg prøvde det nå...Er helt sikkert ikke et must!:o)

 

Jeg vil ønske dere alle masse,masse lykke til! Ikke gi opp!!!!!! Sender litt babystøv som dere kan ta med på veien++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Håper inderlig at det er deres tur neste gang:o)

 

 

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huuuurrrrraaaaaaa!

 

Godt å høre at alt var i skjønneste orden!

Har tenkt på deg hele dagen vet du!!!!

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Så hyggelig å lese at alt går bra med deg og den lille - å høre hjertet må være en fantastisk opplevelse:-)

 

Så flott at du deler dine erfaringer og tips med oss - var det pga. overvekt at du la om kostholdet, eller var det Ciconia som anbefalte deg dette?

 

 

Lykke til videre:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den positive oppdateringen! Det er så fantastisk når det lykkes! Vil ønske deg lykke til videre!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

og tusen takk for lykkeønskinger. Jeg la ikke om kosten pga overvekt, men pga at soneterapeuten anbefalte å gjøre det i forbindelse med behandlingen. Hadde noe med ballansen i kroppen å gjøre.....??:o) Men jeg kan legge til at jeg fortsatt holder meg til dette kostholdet, jeg mener at det har positiv innvirkning på fordøyelse og velvære:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...