Gå til innhold

Fikk vite på sykehuset at svangerskaps kvalme ofte blir verre for hver gang!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjett om det har stemt på meg da.Gravid for fjerde gang,men første gang jeg har blitt innlagt på sykehuset pga.Væske mangel... Det at noen sier at det blir bedre for hver gang er bare for at en skal tørre å bli gravid igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅNEI ikke si det da.

Dette er min første gang å har vært sååååå kvalm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj...å jeg som sitter her å planlegger nr 3... det høres ikke bra ut. Men jeg satser på en gutt kanskje nå da.. for da blir man ikke så kvalm har jeg hørt.. har 2 jenter fra før..og spydd i 9 mnd ;O(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer i allefall ikke med mine venninner som har flere barn. Det stemmer heller ikke med min mor og hennes venninner. Har snakka med MANGE for jeg er så kvalm og dårlig at jeg holder på å bli GAL! Er nå i uke 17 og jeg blir bare værre og værre! Men min mor forteller at hun var kanondårlig med meg, litt dårlig med lillesøstera mi og helt tipp topp i formen med lillebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke for meg. Vært gravid to ganger og første gang så kvalm at jeg ikke klarte å sove en gang... Var skikkelig dårlig. Men nå merker jeg nesten ingenting til kvalmen - bortsett fra når jeg ser/hører lørdagspizza - reklamen. Hihi.. pussig.

 

Mange rare myter som lever og ånder rundt omkring vettu. Ikke la deg skremme...

 

Håper du blir bedre snart da Idefix;)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅNEIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huff og huff......

jeg var kvalm med dattern min og nå er jeg også kvalm,men jeg vet ikke om jeg er bedre eller værre nå jeg....KVALM er jeg iallefall

er 8uker nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer godt på meg også, jeg var ganske kvalm med de to første også men da klarte jeg nå i det minste å gå på jobb. Denne gangen har jeg i tillegg vært stuptrøtt og slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NNNNNNEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII......................

jeg er bare på nr. 1 jo !!!!

 

Nei nei nei nei.........Dette var ikke med i beregninga......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer da ikke på meg! Jeg var kjempekvalm forrige gang, men denne gangen har jeg bare vært så vidt uvel fire fem ganger.. Og nå er jeg 10+2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det stemmer ikke for min del heller. Sist da jeg gikk gravid, spøy jeg i 9 måneder, og gikk ned 9 kg i første halvdel av svangerskapet. Ble også lagt inn på sykehus to ganger i perioden for å få intravenøs væsketilførsel. Jeg fikk forresten en gutt!

 

Nå er jeg i min 12. uke. Har spydd en god del, men det er absolutt ikke så ille som sist! Får i meg både mat og drikke. Virker som kvalmen begynner å avta litt nå også.

 

Da jeg var innlagt, fikk jeg beskjed om at jeg absolutt ikke trengte å bli like dårlig neste gang. Det var helt opp og ned om folk ble syke, uavhengig om de fødte sittt 1., 2. eller 3. barn osv. Det var det legene mine sa iallefall, men de har vel sikkert forskjellige erfaringer de også, akkurat som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...