Novemberpappa85 Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Heisann! Er 20 år gammel og blir far I november måned. Svangerskapet var ikke planlagt men vi går 100% inn for det, siden vi har ønsket oss barn. Går på universitetet og har 1 år igjen av utdanningen min... Men etter at jeg fikk vite nyheten om at jeg skal bli far og jeg har sett barnet på ultralyden er jeg blitt helt ufokusert på gjøremålene på skolen, tankene svever en helt annen plass enn der de skulle ha vært. Samboeren min er diabetiker og det blir litt ekstra oppfølging på sykehus og hjemme med målinger av blodsukkeret så klarer ikke rette fokuset vekk. Drømmer kun om barnet som kommer i november og det deilige ansvaret som kommer med:-)... er det noen andre fedre som har kjent lignende følelse i kroppen? Utmattet og ufokusert??
Remi19 Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Faktisk.. Jeg blir veldig lett utmattet..og ufokusert på ting
Beth84g Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Jeg er ikke så veldig utmattet men er distre og surrete så det er helt tullete hehe Går litt rundt i min egen verden og gleder meg til alt jeg skal gjøre med den lille
Happytime Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 hahaha... Jau.. drømmer om ting som er helt sykt, nesten mareritt aktige tilstander til tider. Enda vi har planlagt detta og jeg gleder meg som f***! ¨Våkner da om natta og kaldsvetter, får kanskje ikke sove te å begynne med.. Glemmer ting, og glemmer at jeg har glemt de.. Ting som gjør meg glad gjør meg stressa 2 timer seinere for så å roe seg mot kvelden.. Og detta er bare ting som foregår i mitt hode uten å legge til samboerns innvirkning på meg hehe... lykke til.. detta går sååååå bra så! peace!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå