Gå til innhold

Lorang 06.04.06 har kommet hjem med lille Ida i dag :)


Tigergutt

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet hjem med baby i dag......lille Ida! Jeg skal legge ut historie snart, men det er litt hektisk her med familie som skal se den lille prinsessen!

 

Vannet gikk plutselig natt til 1 april, og vi måtte i hast til sykehuset! Merkelig nok var jeg helt rolig! 22 timer senere var Ida født. Hun er lubben og god, men heldigvis mindre enn først antatt. Jeg har jo hele tiden fått beskjed om stor baby, men her var det -1 kg i min favør :) Ida veide 4100 gram, og var bare 50 cm lang, så derfor er hun god og lubben!

 

Jeg kommer tilbake i morgen og forteller litt mer......som helt uerfaren mamma, har jeg virkelig fått erfare litt av hvert jeg ikke visste på forhånd!

 

Stor klem så lenge

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med den lille jenta:o) Gleder meg så til det er vår tur å møte den lille!!! ;) Kos dere masse!! klemz:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Lorang! Kos deg med prinsessen og skriv referat når du orker, blir spennende å lese :o)

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med jenta. det gikk fort :) har lurt litt på hvor du ble av ja :) Jeg venter og venter. trodde jeg skulle ring føden tidligere i dag men virker som ting har roet seg :( Men likevel blir det nok ikke lenge til jeg får nurket mitt heller. Kos dere masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lorang - og gratulerer så mye med den lille tulla! Godt å høre at alt har gått veldig bra - og at du har fått ei sunn lita jente! Kos deg i barseltiden!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du, jo, Lorang!!! :-D Det var det vi håpet; at du var borte fra BIM pga fødsel. Men må innrømme at vi har lurt litt...

 

GRATULERER så mye med Ida!!! De tok jammen feil ang. både tid for fødsel og vekta på babyen ;o)

 

Kos dere masse!!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse - så heldig som er ferdig! Det var mange her som lurte på hvor du ble av - fint at du har blitt mamma - kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

 

Regner med at det er mye nytt ja... er helt i svima her selv jeg, men nyforelsket i den lille gutten min! Alexander har blitt hele 2830 gram han nå (var 3000 g til fødsel, gikk litt ned men er på vei opp igjen nå heldigvis), så han er litt av en slugger:) Men 50 cm lang da, så de er like lange i alle fall:)

 

Kos deg masse, håper vi snakkes mer her inne nå som begge har fått sin lille bebbis:) Selv om det ikke blir så veldig mye tid til bimming akkurat... Den lille tassen min tar opp det meste av mitt våkne døgn!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...