Gå til innhold

I dag skulle jeg hatt termin :o(


Ninni36

Anbefalte innlegg

Har i grunnen følt meg trist hele denne siste uken, er bare så alt for oppmerksom på at jeg skulle hatt termin og en liten baby i armene i disse dager. Det har gått litt opp og ned siden det ble oppdaget at det ikke var liv lenger i uke 18 (i november), og nå merker jeg at det tærer litt på at jeg ikke har blitt gravid igjen ennå. Er jo redd for at det ikke skal skje... Noen får vel faktisk ikke barn etter en abort også.. (mener jeg har lest dette et sted). Uff, nei nå er jeg bare negativ her. Vet at det blir bedre om noen dager, og da skal jeg gå på med fornyet energi og optimisme. Bare ikke akkurat i dag..... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist som du er i dag. Det er forferdelig å miste, skulle selv ha hatt termin den 12.april. Tror at humøret vil stige etter termindatoen, det er iallefall blitt meg fortalt. Etter at jeg mistet var jeg sikker på at jeg innen termindato ville være gravid igjen, det er helt grusomt å ikke være det. En ting er sikkert jeg har aldri hørt om at noen ikke kan bli gravid etter en abort. Du har jo vist at du er i stand til å bli gravid en gang og da er det nok mulig å bli det igjen skal du se. Kanskje du burde prøve med akupunktur, det skal være effektivt. Husk bare at du ikke gir opp for tidlig hvis du prøver det. God påske og fatt mot. VI SKAL KLARE DETTE VI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ninni,

svarer litt sent ser jeg. Ville bare si jeg føler med deg. Hadde selv termin 4 september i fjor. Var i uke 13 da de så at babyn var død.

Det er en vond opplevelse, værre jo lenger man er på vei vil jeg tro.

Jeg er også lei meg for at jeg ikke har blitt gravid igjen.

Men du er jo så mye yngre, så ikke fortvil. Tror det er uheldig at vi stresser oss opp.

Jeg syntes på en måte det var lettere å gå videre etter termin.

Jeg klarer ikke glemme det, men bærer det med meg med en større ro på en måte! Det var et av livets harde slag som jeg gjerne skulle vært foruten. Savnet etter den lille, og spørsmålene om hva som var galt kommer og går. Men man kan ikke annet enn å lære å leve med den sorgen! Vi må bare opphøye de gode tingene livet har gitt oss!

 

Lykke til, er sikker på at du lykkes snart!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ninni,dette var trist.

Jeg håper for deg at du snart lykkes og blir gravid igjen,og at du da får de vonde tankene litt på avstand...C";).

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig å komme inn hit, og kjenne den varmen og omtanke jeg får fra dere. Det dere skriver er veldig kloke ord, som jeg tar med meg.

 

Kjenner at det på en måte er "godt" å være ferdig med termin. Håper også kroppen tar hintet nå, og begynner å oppføre seg mer normalt igjen. Har heldigvis hele tiden sett alt det andre positive jeg har i livet mitt, slik at dette har ikke vært "altoppslukende". Men, kjente bare at april mnd så langt, har vært mer tøff. Da er det godt å komme inn hit, og møte flotte damer som dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...