Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Skal døpe gutten min i juni,og utover i selskapet tenkte jeg og ta på han en liten fin dress..helst i silke. Noen som vet om internett adresser hvor jeg kan finne slike antrekk til gutt? Helst norske..
MrsNina Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Prøvde å finne det jeg også, men fant ikke... Fant bare små drakter eller finbukse og f.eks. vest... Endte opp med å kjøpe kjempestilig hvit smoking i en butikk her i Bergen! Der hadde de også masse stilige dresser - hvis du er i nærheten av Bergen.....
moccapokka Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 på amazon.com kan du finne dåpsantrekk til gutt. Står under baby, clothing&layette, christening gowns. For å unngå toll må du ikke handle for mer enn 200 kr, så spørs om det går!? Men amazon er en seriøs netthandel, ikkenoe tull. Har bare gode erfaringer med de.. Gå inn å se...
Jippi! Maibaby! Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Hvis du går inn på lilly.dk har de noen kjempesøte drakter der. Er jo ikke norsk, men prisene er så gode at du kan overleve litt frakt...
Jippi! Maibaby! Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Du må forresten gå inn på dåpskjoler... F.eks: http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1&eid=4&id=220#
Anonym bruker Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 jeg kjøpte noe lignene.. men det ble ikke brukt fordi han var så varm hele dagen, alle skulle bære og kose hele tiden, så han hadde hvit body og hvit strømpe bukse... og når han sov tok jeg dyne på han!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå