Gå til innhold

Tidlig UL?


rar78

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som har vært til UL før 16-18 uke. Hvordan får dere det til? Jeg fikk klar beskjed om at det ikke var aktuelt før den tid! Er så frustrert, nysjerrig, bekymret, spent osv... Bor i bergen og har ikke funnet noen private som har UL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk det av lege jeg dro til i uke 8 da jeg fant ut at jeg var gravid..

Han spurte om jeg ville ha en liten smugtitt:)

JA klart det sa jeg.

fikk da innvendig ul. å så en liten bønne ¨å plomme sekken. å legen sa at hjerte slo osv..

 

han henviste meg til sin jordmor i samme bygg. slik at jeg kunne gå til henne for oppfølging. første time der var i uke 12. fikk da en liten smugtitt til.. å nå se det ut som en mini baby:)

 

er nå i uke 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig årsak er tidligere SA eller MA., EXU. Da får man gjerne sjekket opp litt tidligere.

Jeg fikk tidlig oppfølging pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er 12 +5, og syns det er lenge å vente til ultralyd i uke 18.

Jeg har fått time til privat ultralyd neste uke på Omnia i Bergen. Ligger på Dannmarksplass. Koster 850 kr. Ellers vet jeg de har på Volvat med lagunen også. Litt dyrere tror jeg..

Hun på tlf spurte ikke om noe, så det er ikke noe problem få time selv om ikke noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig å få flere ul, da må det være noe som har skjedd før i svangerskapene. Jeg har mistet 3 ganger før, så jeg for tett oppfølging, var på ul i uke 12 og i uke 21. skal på 3D å..Men vill du ha en ekstra må du bestille selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...