Gå til innhold

Har noen prøvd TummyTub?


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en badebalje til den lille...Har noen prøvd TummyTub?

Fant den på babyshop og kan brukes frem til babyen er 2 år..

 

Vet ikke hvilken jeg burde kjøpe? Lønner det seg å ha en balje i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte den da min datter var helt liten og hun elskede det, men hun blev jo hurtig for stor til den og der blev det badekar istedet og det kan vi jo bruke ennå. Men den var jo da helt sikkert et hit, men spørgsmålet er om det kan betale sig og de liker jo bare at komme i vann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd selv, men en venninne av meg hadde det til babyen sin og var ikke fornøyd. Hun syntes det var vanskelig å finne en stilling å holde babyen og vaske i starten når babyen er så liten at den ikke kan holde hodet selv. Ble til at hodet falt fremover etc. Dessuten var det vanskelig å komme til å få vasket skikkelig både nedentil og å få skylt såpe ut av håret. Hun kjøpte ganske snart en vanlig badebalje og er veldig fornøyd med det. Er sikker på at tummytub er kjempebra om du får et barn med kolikk, eller når barnet etterhvert blir så stort at det kan sitte litt mer selv. Jeg hadde tenkt å kjøpe det denne gangen, men endte opp med balje etter at hun fortalte meg om sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke til her lenger, men kunne ikke dy meg for å kikke innom:o)

 

Jeg anbefaler Tummyen på det sterkeste, bruker det til datteren min og hun storkoser seg. Jeg kjøpte først vanlig badebalje, men det likte hun ikke så godt. Hun veivet med armer og bein og fikk ikke roen liksom. I tummyen er hun rolig og fin - smiler masse:o)

 

Jeg synes ikke det er vanskelig å holde henne, heller ikke vanskelig å vaske henne her og der - helt supert!

 

Har to andre venninner med tummy tub og de er like fornøyde som meg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den så lenge den passet, men jeg skulle likt å se en 2 åring oppi der, hehe det må i så fall være verdens minste barn! Min gutt var alt for stor innen han var 6 mnd, men frem til det var det kun den vi brukte. Han elsket den, i motsetning til vanlig balje. Han likte å sitte oppreist heller enn å bli lent tilbake i sånn unaturlig stilling man får i vanlig balje.

 

Men det er mange ulike meninger jeg har hørt fra ulike foreldre, noen barn liker den og andre ikke. Her i gården var den en definitiv suksess, og står klar til å brukes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...