Gå til innhold

Skikkelig vondt i korsryggen!


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Noen fler som har vondt i korsryggen? Det skikkelig verker, samtidig som det verker foran også. Tidligere så har det kommet i rykk og napp, men nå kjenner jeg det hele tiden i magen og ryggen.. Var på ul i dag og er 9+2..

Noen flere som har vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan jeg skrive under på at jeg har!!! fryktelig vondt i korsryggen. både når jeg står, går, sitter og ligger... Jeg tror jeg er 11+1 i dag, og det begynte forrige uke. Ikke noe særlig!

God bedring!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kab. Jeg har masse korsryggvondt, som sterke menssmerter omtrent. Når jeg får det sånn hjelper ikke noe annet enn å ligge på siden, gjerne med ei pute mellom beina. Er vel de berømte voksesmertene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verker nedover i beina også.. men jeg synes ikke det minner så mye om menssmerter, nei, ikke vet jeg... vondt er det hvertfall... vanligvis når man har vondt i ryggen så hjelper det å legge seg ned, men ikke nå, fortsatt vondt når man legger seg ned. Men jeg klager ikke, for all del.. dette hører med, og jeg er glad jeg er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også til tider skikkelig vondt i korsryggen! Spurte legen om hva det kunne skyldes og om det var noe jeg burde/kunne gjøre. Han sa at siden jeg er "høy og slank" (hi, hi, fin kommentar å få , forresten) så ville jeg nok fortere merke press fra alt som vokser innvendig og at det kunne føre til sånne smerter. Jeg er 9+3 (egen termin) i dag, så da er vi vel nøyaktig like langt! Han mente det var lite jeg kunne gjøre, annet enn å lytte til kroppen og ta det med ro når det krevdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som bekkenløsning jeg da.

Er kanskje litt tidlig, men det er mange som kjenner det ekstra godt.. og tidligere enn andre...

I alle fall om du får isijaslignende smerter ned i bena..

Er 9+1 i dag jeg kab, nesten likt vi da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...