Gå til innhold

hjelp en stor og en liten pupp.samme som småtroll..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Junior på snart 7mnd har den siste tiden hatt en favorittpupp og ikke vært så glad i den andre.Har til tider nektet å ta den,hylskriker osv.Enkelte ganger har jeg "tvilling-ammet" for å opprettholde produksjon,men det er ikke like lett når man ikke er hjemme..på cafe etc vil man jo unngå hylskrik så da har jeg ammer fra godpuppen om han har nektet den andre..

resultat: den ene puppen er blitt mindre.,synlig mindre..Er fortsatt melk i den men tydeligvis mindre enn i favorittpuppen..Har pumpet meg på den dårlige siden et par ganger..

Noen som har noen gode tips eller råd sånn jeg ikke ender med en stor pupp på den en siden og en liten ubrukelig på den andre siden? Vil jeg klare å øke såpass på produkjsonen om jeg pumper bare den ene siden??

 

 

og-vil puppene bli mer like når jeg slutter å amme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene vil bli mye likere igjen når de er tomme for melk. Men det kan bli LITT forskjell på dem dersom du ender opp med å fullamme kun på en pupp med et par barn.

 

Noen tips: Prøv å tilby surmelkspuppen først når han er rolig og ganske fornøyd. Ammer du om natten? Da kan det hende han godtar den puppen når han er halvtrøtt likevel. Det samme kan gjelde for morgen- og kveldspupp.

 

Hvis du gjør det til en vane å alltid tilby surmelkspuppen først, så kan det hende han godtar den litt bedre etter hvert?

 

Men hvis ikke så er det andre som har fullammet på en pupp før deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , det er ikke akkuratt noen kjempe trøstendes ord jeg kommer med, for je ammer forts en god del, gutten min er 1 år og puppene mine er en stor og en liten, han har hele tiden bare villet ligge ved mitt venstre bryst , liker forts ikke det høyre så det er den som alltid tilbys først og om natten og om morningen så tar han den for da er han så trøtt allikevel,,, er spent på om de(puppenes str) vil jevne seg litt ut når jeg er ferdig med å amme, det var litt str forskjell før, men ikke sååå mye da. Jeg har ikke like mye melk i begge puppene, men han er en stor og god gutt og jeg fullammet til han var 7 mnd så det var da iallfall mer enn nok til da. Får forts pupp ett par ganger i døgnet (går hjemme). Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...