Gå til innhold

Da har jeg og sett en drue med hjerte!


Skrømti

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag, er 8+ 1, tror jeg. Var helt skjelven, og fryketlig nervøs. Men fytti, det var jammen noe der! Helt utrolig å se. Fantastisk. So far so good, da kan jeg senke skuldrene mine litt.

I følge ul så regna den ut terminen til å bli 13 nov. Ikke 15, 17, eller 18 som jeg har funnet ut før. ( de tre andre terminene er regna etter mens, snakk om forskjellige datoer! Noen plasser sier ditt, andre sier datt)

 

Har nesten litt vanskelig for å forstå at det skal være 13. , rett og slett med tanke på hva man alltid har lært om når man har el. Kanskje dette bare viser at kroppen ikke er HELT lik hver måned...

 

Har ikke vært og forandra på instillingene på Min side, tør liksom ikke det, for da er jeg plutselig lengre på vei enn jeg trodde, og tenk om det ikke stemmer.. Får se om jeg tør etter hvert!!

 

Tenk så rart, jenter: Det er to hjerter som banker inni oss!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Skrømti:0)

Nå ble jeg glad så godt at alt var bra.Vi fikk også se ett hjerte som banka igår:0)Fikk utvendig ul så det var litt vanskelig å se.Har kommet hjem fra sykehuset er myyyyyyye bedre idag.

Du er fortsatt frisk og rask?

Da er du kjempe heldig,en ting er sikkert de som ønsker seg kvalme i svangerskapet aner ikke hva de snakker om:0/

Så fint at alt var bra.Dette var en god nyhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har kommet deg på føttene idefix! Må innrømme at jeg har nærmest ønsket meg litt kvalme for at jeg skulle forstå at jeg var gravid, men nå setter jeg bare pris på at jeg er i så fin form!

Du hadde samme termin som meg, ikke sant? Ble det noen forandringer på den etter ul`en?

 

Anonym: Jeg var på privat ul fordi jeg måtte få en "mental bekreftelse" på at jeg var gravid...

Hadde prøvd i 1 år, tror det og hadde noe med at jeg ikke helt forstod dette her. Nå har det gått LItt mer opp for meg iallefall! Fortsatt redd for ting som skal gå gale, men har senka skuldrene en god del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre skrømti! Jeg skal på ul i uke 13, like over påske, gleder meg. Og gleder meg enda mer nå som jeg har lest innlegget ditt og andres gledeshyl over ul!

Nå skjønner du vel at det er virkelig, du er gravid! Smil litt og senk skuldrene i påsken .-)

 

Jeg var akkurat på vei til å skrive et innlegg til deg da jeg syntes det var så lenge siden vi hadde hørt fra deg :-)

Og så skulle jeg etterlyse idefix, hvordan det gikk med henne :-)

Og nå er dere altså på samme tråd!

 

ha en flott kveld jenter!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...