Gå til innhold

Moden eller ei?


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Har sett at flere har forsøkt å kjenne etter modning på seg selv - og lurer på hva i alle dager man skal kjenne etter! Har ikke flere kontroller før rett før termin nå, så jeg kommer nok til å sprekke av nyskjerrighet etter hvert nå de neste par ukene..

 

Men, lite vits i å fikle rundt "oppi der" om man ikke aner hva man skal/kan kjenne da!

 

Noen hete tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom livmortappen din kjennes ut som leppene dine, begynner du å bli moden. Kjennes den derimot ut som nesetippen, er det nok en stund igjen... Men dette er veldig vanskelig å finne ut selv. Du må nesten ha hjelp.

Jeg når i alle fall ikke helt inn dit med den store magen i veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er greiest å gjøre når jeg dusjer,setter meg på huk med 2 fingrer oppi(jepp,her bretter vi ut alle våre intime detaljer.....). Og kjenner etter,egentlig så har det kjent ut som "lepper",mykt og sånn lenge på meg,men aner ikke om det betyr om jeg er moden eller ikke. De sier visst at en er det da,men er hvertfall ikke noe stort på gang med meg enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja jeg var i dusjen- men men jeg ble ikke klokere....myk ja, hard, ja begge deler... hmm kanskje jeg som ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hehehe, jeg må le av meg selv nåt jeg tenker tilbake - prøvde også dusjetrikset nå, og må ha vært et fantastisk syn der jeg satt på huk i dusjen, med mage alle veier, tunga på tvers ut av munnen i konsentrasjon, spent blikk, og så fomle fomle...

 

Ble ikke stort klokere jeg heller, men ting kjennes definitivt annerledes ut der nede enn før! Enn før jeg ble gravid altså, har ikke kjent etter noe særlig siden det. Mykt og rart og litt hovent..? Detaljer på rekke og rad ja!

 

Hehe, humrer igjen jeg :-)

Takk for tipsene i alle fall!

Må nok bare vente og se

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...