Gå til innhold

hvilken stategi brukte dere for å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde faktisk sex annenhver dag da mensen var ferdig (dag 7), men det var helt tilfeldig. Leste om metoden etterpå, og når jeg tenkte tilbake så hadde det faktisk vært annenhver dag :-) Men i så fall dag 7,9,11, 13 o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex annenhver dag og med puta under rumpa en av gangene :-) Sambo hadde fått det rådet av en kompis som nettopp har blitt far :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bare levde som vanlig og hadde sex når vi hadde lyst. Ble gravid på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte uka før beregnet EL og hadde sex annenhver dag slik at jeg endte med sex dagen før EL....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 12 pp og ble ganske lei av å tenke på det, noen pp var aktive og andre mer sløve - omtrent som vanlig. Da det klaffet hadde vi faktisk sex bare en gang (pga reiser, forkjølelse mm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex hver dag i el-uken med beina i været en gang. Så nok temmelig idiotisk ut, men kanskje det var det som gjorde susen? Vi hadde da prøvd i ca 1 år..

 

Nå sitter den hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før første gang jeg ble gravid hadde vi sex annenhver dag. ble ikke gravid. hadde sex hver dag rundt el. ble gravid. mistet.

vi hadde sex igjen hver dag rundt el og ble gravid igjen med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har blitt gravid tre ganger(mistet to av dem). De to første gangene drakk jeg masse grapefruktjuice, hadde sex hver tredje dag fra ca dag 11. Mannen har dårlig spermkvalitet så derfor måtte han spare opp litt til hver gang. Og jeg lå med beina høyt ca en halvtime etterpå. Det klaffet de to gangene i første pp.

 

Denne gangen var taktikken annerledes, gjorde ingenting for at det skulle klaffe, drakk kaffe som vanlig og levde helt normalt. Hadde sex tre ganger i den uka jeg trodde EL var og det klaffet!! Så for meg har både og funket dvs følge tips og ikke følge tips.

 

Jeg håper den nye taktikken kanskje kan gjøre at spiren sitter denne gangen, kanskje kan det å ligge med beina høyt hjelpe dårligere sæd fram, ikke vet jeg!

 

Lykke til ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg og Kjæresten min prøvde ikke å bli gravid. Men har hatt pute under rumpen min hver gang vi har hatt sex. Den mnd jeg ble gravid så hadde vi ikke sex hver eneste dag, men det må nesten ha klaffet på EL ettersom at jeg er i 11.sv.uke nå=) Vi gleder oss kjempe masse!

Tror ikke man bør stresse FOR mye med å bli gravid, bare ta det som det kommer. For stress kan virke inn på fruktbarheten. Men er det meningen så blir man gravid tror jeg.. Tror ikke det er noe fasit svar jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...