Gå til innhold

April: Kjerringråd til fødsel?


mar79

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som har termin til søndagen 9/4. Og jeg er rett og slett lei av å gå gravid... Fins det noen råd som gjør at jeg kan få satt i gang nå eller få babyen til tida?? Jeg vet ikke om jeg orker å gå overtid... er så trøtt og sliten.. Gleder meg til alt er over :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjølv vært på kjerringrådjakt.... har til nå prøvd ananas (fik masse kynnere av det) og kanel (minder effekt av det) har også hørt at orgasme og sex skal føre til noe, salvie te, bringebladte/kapsler, sterk kryddet mat, spise mat som gir det rikelig metthetsfølelse....

men det vist sånn at vist man ikke er moden så fungerer rett og slett ingengting desverre. Må da nok inrømme at eg kanskje ikker moden enda siden eg fik kun kynnere....

Lykke til vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor anbefalte meg å ta litt lakserolje for å sette i gang fødsel.. Dette hjelper visstnok hvis man er moden. Jeg er 5 dager på overtid og vurderer det fortsatt. Tenkte å prøve til søndag hvis det ikke har skjedd noe til da. Skulle ta en skje på morgenen, og deretter to skjeer etter 2 timer. Litt kjedelig hvis det ikke skulle skje noe, og det eneste man sitter igjen med er diarè og mageknip ;.). Håper jo mest det setter i gang av seg selv, for bebisen er ca 4 kg inni meg!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...