Gå til innhold

føler meg helt forferdelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så mye.. han er ikke den personen lenger som jeg fallt for.

før var han sosial og likte å finne på ting, nå vil han bare sitte hjemme og leve i sin egenverden (dataen).

han lovet meg å spille mindre da vi fikk en liten gutt, nå er gutten 1 år og faren spiller like mye om ikke mer..

noen ganger føles det som om jeg bare er sammen med ham pga trygghet og det at han er barnefaren (jeg har ingen utdannelse).

jeg tenner ikke lenger på han, han sitter jo bare her på dataen.

han er jo kjempe snill det er han..

er en fyr jeg alltid har hatt et godt øye til.. hatt det lenge... er så vanskelig å glemme han, vet det aldri ville kunnet bli mellom oss.

føler jeg er slem som sitter og holdet igjen på samboeren min.

hva skal jeg gjøre? huff.. føler jeg er den verste personen i hele verden... er såååå glad i han også :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt til samboeren din at dataen tar for mye tid? Her hjemme har vi en regel som sier at dataen bare skal være i bruk etter at 1-åring vår har lagt seg. Både jeg og mannen min er glad for denne regelen, da vi lett kan bli litt datahekta begge to. I helgene bruker vi bare dataen om det er noe vi absolutt må ordne.

Hva med å komme ut av hverdagen og gjøre ting sammen. Om du planlegger noe (helgetur, romantisk middag,cafèbesøk), blir sikkert samboeren din med. Kanskje han bare må ha det inn med teskje.

Ang. den andre mannen.....gresset er ikke grønnere på den andre siden av gjerdet. Ville iallefall satset alt på å få forholdet til samboeren til å fungere først. Dere har tross alt et barn sammen.

Krev mer! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...