Gå til innhold

hjelp


Anette med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

hvordan føles det når kanskje vannet er på vei til å gå ? jeg var på do i stad og tisset når jeg var ferdig der kjennes det ut som jeg fremdeles må tisse er det farlig tro jeg er i uke 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres mer ut som urinveisinfeksjon. de fleste forteller jo at vannet går helt og aldeles plutselig. altså ingen forvarsel. stikk til lege med en urinprøve så får du medisin. (og gjør det før d blir verre for det er ittno gøtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vannet går så kjenner du det, det for du ikke til å stoppe. Jeg har også den følelsen på att jeg må do med en gang jeg har vært der.. Tror ikke det er vannet. Sett deg ned å slapp av.. Jeg er 22 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke urininnfeksjon.. Men det har begynt å ta av nå, men jeg tisser ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen har jeg også ofte, at jeg må tisse etter jeg er ferdig, at det på en måte "svir eller presser" innvendig, men legen sjekker og jeg har ikke urinveis.inf. så jeg aaaner ikke hva det kommer av !

 

Er bare 17+3 så vannet har nok ikke gått hehe, men kjente meg igjen i det du sa at du føler du fortsatt må tisse etter du er ferdig hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...